[Djarilicious Catering] Perkhidmatan Pakej Katering Lengkap Dari Hujung Rambut Hingga Hujung Kaki Raja Sehari

by - Ahad, Mei 06, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Melangsungkan perkahwinan di bandar besar terutama Kuala Lumpur dan Selangor memerlukan banyak duit. Bermula daripada sewa dewan, bayaran catering, pelamin, busana, solekan sehingga kepada hantaran dan cenderahati semua perlu diambil kira. Jika ditolak tambah, paling sedikit RM40,000. Perbelanjaan boleh mencecah sehingga RM80,000 ke atas untuk majlis di hotel.


Zaman yang serba mencabar ini semuanya mengambil pendekatan untuk mengambil kira semua perbelanjaan supaya tidak berlaku bebanan atau pembaziran. Lagi-lagi bagi semua yang bekerja sememangnya tidak mempunyai masa. Bagi pasangan yang ingin atau bakal mendirikan rumah tangga, tidak ada masa nak buat survey sana-sini tentang pakej perkahwinan. Cheq Sempoi nak kongsikan dengan anda semua tentang pakej yang disediakan oleh Djarilicious Catering yang menawarkan pakej lengkap, murah dan sedap yang pastinya akan membuatkan majlis anda teratur, mudah dan pendek kata puashati!!!.


Djarilicious Catering berpengalaman mengendalikan katering majlis perkahwinan dan katering korporat sejak 2009. Djarilicious Catering telah memberi peluang Cheq Sempoi sekeluarga untuk menghadiri Open Day yang telah berlangsung pada Sabtu 28 April 2018 bertempat di Taman Kajang Perdana merupakan majlis mempromosikan perkhidmatan yang ditawarkan termasuk lah aktiviti food tasting


Pada hari Open Day ini lebih 10 menu wajib disediakan untuk para tetamu dan pelanggan yang hadir. Antara menu yang ada, ayam masak merah, ayam goreng rempah, daging masak hitam, dhalca sayur, daging kuzi, masak lemak cili api nangka dengan perut, dowry tempura dengan sos lemon, gulai ikan masin dengan terung, sambal sotong, acar buah, papadom dan banyak lagi. Lauk-lauk dihidangkan bersama 3 jenis pilihan nasi, Nasi Beriani, Nasi Minyak dan Nasi Putih




Sebagai pencuci mulut pula, di datangkan khas oleh vendor Djarilicious Catering iaitu Mior Dessert dari Shah Alam. Antara yang dihidangkan sebagai pencuci mulut brownies, fruit tart, coklat kek, cheese kek, sandwish, puding, cream puff, karipap dan lain-lain lagi.





Bertuahnya Cheq Sempoi sekeluarga disambut mesra serta dapat mengenali lebih dekat, Puan Shida selaku pengurus pemilik Djarilicious Catering. Pada hari Open Day Puan Shida dan team telah menyediakan lebih 10 menu utama yang menjadi kegemaran pelanggan tetap beliau. Kebanyakkan pelanggan yang telah berurusan dengan Djarilicious Catering sangat berpuas hati dengan perkhidmatan dan makanan menu yang disediakan mengikut pakej-pakej yang amat berpatutan. Antara pakej yang disediakan adalah :

1. Pakej Istimewa 'Open Day'


2. Pakej Jom Kenduri







3. Pakej Tunang Nikah


Tentu ada yang jadi tanda tanya sempena kedatangan bulan Ramadhan dan Syawal akan tiba. Sempena bulan mulia ini juga Djarilicious Catering tidak lupa menyediakan Pakej Berbuka Puasa dan Pakej Jamuan Raya (Rumah/ Pejabat) 2018 mengikut terma & syarat. 

4. Pakej Berbuka Puasa


5. Pakej Jamuan Raya (Rumah/ Pejabat)


6. Lain-Lain Pakej

Pakej katering dan kanopi lengkap dari RM11.00 per pax (untuk katering perkahwinan sahaja) sehingga RM22.90 per pax (pakej kanopi lengkap dengan katering, persalinan, pelamin, PA System dan DJ serta Photografer serta lain-lain).

Pakej mini pula sesuai untuk sebarang majlis-majlis kecil seperti Aqiqah, kenduri doa selamat, house warming, tahlil, hari lahir dan sebagainya. Jamuan untuk 150 pax serta 2 unit kanopi serta dengan kelengkapan-kelengkapan yang menarik. Murah dan terbaikkan?? mengikut baget anda!!!!

Pada anda yang berminat jangan risau baget perkahwinan boleh dibawak berbincang. Apa yang penting majlis yang diidam-idamkan akan menjadi sebuah memori indah dalam hidup anda. Cheq Sempoi doakan untuk semua semoga rumahtangga yang dibina bahagia dan kekal hingga Syurga Allah hendaknya bersama anak-anak yang soleh. Aaminn... 

Untuk pertanya dan sebutharga hubungi talian di bawah SEGERA !!! 
mereka akan membantu anda :

016-232 8532 (Sham) 016-920 8532 (Amy) 
016-660 8532 (Farhan) 016-905 8532 (Cida) 
03-830 1711 (Pejabat) 



Djarilicious Catering
No. 32-G, Blok B
Kajang Perdana 3/2
Taman Kajang Perdana
Selangor

Website

Facebook
 
Instagram

You May Also Like

1 PEMBERI ULASAN

  1. xperlu risau dh... dah ada catering yg boleh buat pakej cover semua dgn harga murah dan servis terbaikkk

    BalasPadam