Just Seafood | Menjanjikan Kepuasan Penggemar Makanan Laut Terbaik

by - Selasa, Mei 22, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Baru-baru ini rezeki Cheq Sempoi dapat makan makanan laut secara shell out macam orang sekarang suka makan tu?? Tabur atas meja pastu makan secara berjemaah. Memang banyak sekarang restoran yang buat cara ni tapi mesti pening kat mana yang best dan halalkan?. Cheq Sempoi bersama-sama geng blogger dapat peluang merasai makan di JUST SEAFOOD yang bertempat di Sunway Giza Mall, Kota Damansara. Semestinya HALAL dan BERSIH.


Kredit gambar by Marcus ~ Rakan Blogger bersama Mr. Terence (owner) & Maria Tengku Sabri (Selebriti)
Cheq Sempoi memang peminat seafood, sudah tentu tak akan lepaskan peluang untuk merasai sendiri makanan di JUST SEAFOOD ini. Just Seafood ni boleh dikatakan Syurga Seafood. Memang mereka memenuhi nafsu penggemar makanan laut. He..he..he..!! Rambang mata Cheq Sempoi bila tengok, Sotong, Udang, Ketam, Kepah semua besar besar. Boleh dikatakan puas makan lah gan seisi keluarga.
Suasana Restoran
Dengan kedai yang bersih, environment yang tak bising, sangat sesuai untuk bawak seisi keluarga untuk menikmati makanan di Just Seafood ini. Parking pun tak susah untuk kesini sebab Sunway Giza Mall kan, jadi ada basement parking berbayar. Bayaran autopay yang murah RM2 hingga RM3 je untuk cukup tempoh kita bersantai-santai..

Golden Salted Egg
Butter Cream Milk
Black Pepper Durian Cajun

Original Cajun Style Nasi Lemak

Terdapat 4 perisa yang dapat anda pilih... semuanya sedap-sedap sebab Cheq Sempoi dah rasa. 
  • Original Cajun Style 
  • Butter Cream Milk 
  • Golden Salted Egg 
  • Black Pepper Durian Cajun 
Mesti ada yang terkejut, eh..eh..eh.. durian?? sedap ke? Apalah rasanya? Sedap ke? Pelik lah?. JANGAN LA PELIK SANGAT. SUNGGUH SEDAP, LAIN DARI YANG LAIN. tu saja yang Cheq Sempoi boleh katakan. Sangat sedap berkrim, terasa pekat durian tu WOWWW!!!. AWESOME. So for those yang suka dengan durian. U should try this flavour. Durian Seafood! Sedap, macam makan durian dengan nasi. Mesti ada di antara awak semua yang pernah makan durian sahaja with nasi kan? So apa kata try this durian flavour. Confirm suka!.


Mendapat Liputan Malay & Chines Newspaper

Di Just Seafood, kita makan Nasi Lemak Cajun Seafood. Tapi ala-ala shell out. Menarikkan?? Pinggan disediakan, nak makan atas paper yang disediakan pun boleh. Terpulang??... Makan macam ni pun dah kenyang. Lebih kepada ratah lauk dengan harga yang ditawarkan, sangatlah berbaloi.

Siri Pertama Datang | bersama group bloggers

Siri Kedua Datang | bersama anak-anak

Siri Ketiga | Bersama Keluarga

Flavour yang menjadi Best Seller bagi Restoran Just Seafood ini ialah Louisiana Cajun Style & Buttermilk Special Sauce tetapi Black Pepper Durian Cajun juga tidak kurang hebat. Dan di Just Seafood juga tidak lupa selera untuk kanak-kanak, ada cendol dan Aiskrim kelapa.





Jangan risau kerana ianya HALAL. Bahan-bahan pun dimasak menggunakan bahan yang sesuai untuk kita Muslim makan. Jadi sangat di Recommendkan untuk datang sini dan Try! Rajin rajin lah tengok Facebook page dorang, mungkin ada promotion. Just Seafood menerima pembayaran secara Tunai, Mastercard dan Visa, untuk RESERVATION,


JUST SEAFOOD, SUNWAY GIZA MALL
KOTA DAMANSARA

ADDRESS : 
A-9-G, Sunway Giza Mall, 
Jalan PJU 5/14, Dataran Sunway, 
Kota Damansara, 
47810 Petaling Jaya, 
Malaysia. 

BUSINESS HOUR : 
12.00 pm- 10.30 pm (Mon – Sun) 

NO. CONTACT : 
012 - 229 0855 or 03 - 6144 6366 (Reservation) 

FACEBOOK : JustSeafoodMY

You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN