An unBULLievable Christmas Grand Launch di Quill City Mall KL

by - Ahad, November 26, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Cuti sekolah sudah bermula. Maka, bermula lah para ibu bapa semua membuat perancangan untuk holiday dan membuat persiapan barangan keperluan sekolah anak-anak untuk tahun 2018 yang akan tiba. Begitulah juga Cheq Sempoi fikirkan ni... Tapi Cheq Sempoi dah ada jawapannya. Rasanya Cheq Sempoi bawak anak-anak jalan sekitar Kuala Lumpur saja kerana duit lebih memerlukan untuk persiapan sekolah.

Satu tempat yang mana Cheq Sempoi sangat suka dengan aktivitinya yang bermacam-macam sudah menarik minat anak-anak Cheq Sempoi. Jom kita ke Quill City Mall KL. Sempena ketibaan pengganut kristian menyambut krismas tidak lama lagi, Quill City Mall Kuala Lumpur, dengan kerjasama Twentieth Century Fox, amat berbesar hati mempersembahkan Krismas yang menggabungkan konsep FERDINAND yang paling dinantikan dengan sambutan Krismas tahun ini.

Biarkan FERDINAND Beritahu Anda Kisah Bull Giant dengan Big Heart Krismas ini

"FERDINAND adalah filem oleh Twentieth Century Fox. FERDINAND menceritakan kisah lembu gergasi dengan hati yang besar. Tidak mungkin seekor lembu yang biasa, FERDINAND suka bunga lebih daripada memerangi banteng. Selepas tersilap untuk haiwan yang berbahaya, dia ditawan dan dihancurkan dari rumah ini. Bertekad untuk kembali ke keluarganya, dia mengadili pasukan yang tidak suka pada pengembaraan muktamad. Di Sepanyol, Ferdinand membuktikan bahawa anda tidak dapat menilai banteng dengan penutupnya."

Krismas ini, Quill City Mall KL telah mengubah Atrium Utama menjadi sebuah Desa Sepanyol Andalusia dengan tema Krismas Floral yang diilhamkan dari tempat kejadian dalam filem Ferdinand, yang memberikan pengalaman pembaca yang tidak dapat dilupakan dari adegan filem. Pembeli juga akan mengalami Ferdinand 3D di ladang Sunflower dan pohon Natal Krismas yang tinggi 40 kaki tinggi dengan unsur-unsur yang diilhamkan oleh Ferdinand sebagai hiasan. Di samping itu, para pembeli akan dapat pengalaman pengalaman peluang foto yang tepat dari filem.





Quill City Mall Kuala Lumpur

Pusat membeli-belah, tempat makan dan hiburan bersepadu yang direka untuk orang-orang dari semua lapisan masyarakat untuk bertemu, berkumpul dan bersosial. Quill City Mall Kuala Lumpur, pusat gaya hidup bertenaga yang terletak di tengah-tengah Kuala Lumpur, di sepanjang Jalan Sultan Ismail dan merentasi kawasan yang boleh disewa bersih. 780,000 kaki persegi. Tingkat 8 tingkat runcit menyediakan suasana yang dinamik dengan Aeon sebagai penyangga utama dan penyewa seperti H & M, United Colors of Benetton, Next, Hamleys, Red Lobster, Longhorn Steakhouse, GSC, Kecergasan Selebriti, MPH, Gajah Duduk dan The Chicken Rice Kedai. Aragan Yokocho, 4 musim bertema restoran makan Jepun bertaraf kira-kira. 19,000 kaki persegi kini dibuka, menawarkan pelbagai jenis makanan laut dan menghasilkan segar dari Jepun.

Cheq Sempoi dan Kawan-kawan
Menjamu selera di Long Horn Steak House
"Pusat membeli-belah ini telah memutuskan untuk memperluaskan kegembiraan keluarga sepanjang musim Krismas dan musim cuti sekolah dengan memberi pengalaman Krismas yang tidak dapat ditandingi kepada keluarga dan anak-anak, sesi ikatan yang sempurna antara ibu bapa dan anak-anak mereka di pusat membeli-belah. Kami mengalu-alukan anda untuk membawa keluarga dan kawan-kawan anda ke malam Natal ini untuk bertemu dengan Ferdinand dan rakan-rakannya, juga, untuk menebus premium Ferdinand adat, "kata Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies.
Cheq Sempoi bersama Dato' Ar. Michael Ong 
(Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies)


Pelancaran Grand dirasmikan oleh, YB Dato 'Sri Rohani Abdul Karim, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) dan disertai oleh Dato' Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies, Cik Moo Hon Mei, Pengarah Pemasaran Twentieth Century Fox, Encik Ng Chee Kheong, COO Kumpulan Syarikat Quill, Encik Alan Cheong, Pengurus Pusat Quill City Mall Kuala Lumpur dan Encik Joseph Teo, Naib Presiden, Pemasaran Quill City Mall Kuala Lumpur. 


Pelancaran ini bermula dengan persembahan pembukaan oleh Cheerleading UnBULLievable, sekumpulan anak-anak yang berbakat dan bertenaga yang menarik perhatian para penonton diikuti dengan lagu Krismas Navidad yang indah yang disambut oleh Amelia Lee, pereka fesyen termuda. Salah satu acara yang menarik ialah 10,000 Balloon Drop Balloon di mana para pembeli mengumpul sebilangan belon yang boleh meletupkannya untuk menebus Points AirAsia BIG.


"Ia adalah keseronokan kami untuk menjadi tuan rumah Sambutan Krismas tahun ini bersama dengan Twentieth Century Fox. Kami berharap dapat meneruskan kerjasama dengan Twentieth Century Fox dalam banyak projek menarik lain dalam masa terdekat. Pada tahun ini, kami juga mengalu-alukan 30 Orang Tunggal dari Kelab Ibu Tunggal Cempaka Malaysia dan Kuala Lumpur & Selangor Revolution Self Development Association untuk menganjurkan Bazaar Amal untuk menunjukkan sokongan kami terhadap mereka. Kami ingin menggalakkan mereka untuk sentiasa merasakan diri mereka bahawa mereka layak dikasihi dan diterima, sama seperti FERDINAND membuktikan bahawa anda tidak boleh menilai BULL dengan penutupnya, "kata Encik Alan Cheong, Pengurus Pusat Quill City Mall Kuala Lumpur.

Credit gambar : Oh Bulan
Bersempena dengan Hari Keluarga, sekumpulan 30 ibu bujang tunggal dari Bazaar Amal menerima sebuah bantal Undullievable dan barangan goodie yang disampaikan oleh Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies dan disaksikan oleh YB Dato 'Sri Rohani Abdul Karim, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM). Bazaar Amal ini boleh didapati pada setiap Jumaat hingga Ahad, bermula dari sekarang hingga 1 Januari 2018 di First Floor Concourse di Quill City Mall KL. Lebih 30 vendor akan tersedia menjual kuih, pakaian, beg & aksesori, kosmetik dan barangan buatan sendiri untuk membeli-belah sempena Krismas.



Dengan kerjasama dan Kesetiaan BESAR AirAsia, Rakan Kesetiaan Mall Official, pembeli juga boleh mengambil bahagian dalam Pemberian BIG, tidak dapat dibeli tanpa had minimum RM40 dalam satu resit, di mana-mana outlet di Quill City Mall KL. Peluang untuk memenangi tiket penerbangan kembali ke Melbourne, Sydney atau Gold Coast akan mendapatkan Mata Ganjaran BIG. Tempoh peraduan bermula dari sekarang hingga 25 Disember 2017. Selain itu, pembeli dapat menebus 2 Mata Ganjaran BIG untuk setiap RM1 yang dibelanjakan pada hari kerja dan 1 BIG Point untuk setiap RM1 yang dibelanjakan pada hujung minggu di mana-mana outlet di Quill City Mall KL. Ahli boleh mengumpulkan mata sebagai pertukaran tiket udara, bermula dari 500 mata BIG, mengikut terma dan syarat penyertaan.

Tidak lupa, penebusan Krismas yang menarik untuk Premium Edisi Ferdinand Krismas seperti Ferdinand Stationaries Set, Ferdinand Plush Keychain, Ferdinand Pillow dan Ferdinand Backpack, dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM50 dengan maksimum dua resit terkumpul menanti anda di Quill City Mall KL. Ibu bapa, dapatkan tanda Ferdinand untuk anak-anak anda dengan mendapatkan buku kecil Krismas percuma yang terdiri daripada banyak perkara menarik termasuk poskad yang menarik dari Counter Concierge kami, Tingkat Bawah. Pembeli boleh datang ke sini untuk mendapatkan hadiah Krismas yang indah untuk keluarga dan rakan anda. Perkhidmatan pembalut hadiah percuma boleh didapati di Kaunter Concierge kami, Tingkat Bawah. Mengikut Terma dan syarat penyertaan.


Antara aktiviti lain, Quill Automobiles, Partner Automobile Mall, bersama-sama dengan Quill City Mall KL telah menganjurkan pertandingan Guess and Win di mana para pembeli boleh meneka bilangan Ferdinand Christmas Pillows di BMW X5, yang terletak di Atrium Utama, Tingkat Bawah, untuk berpeluang memenangi unit BMW Cruise Bike bernilai lebih daripada RM 5,000.00. Tempoh peraduan adalah dari sekarang hingga 21 Disember 2017. Mengikut Terma dan syarat penyertaan.

Untuk mewujudkan suasana positif sepanjang Krismas ini, Quill City Mall KL bekerjasama dengan salah seorang penyewa mereka, Cempaka Sari Florist, mempunyai Kempen Petikan UnBULLievable di mana pembeli boleh menebus Sunflower dengan menangkap dan berkongsi imej petikan positif di Pintu Utama Foyer, padang bunga matahari. Penebusan ini sah dari sekarang hingga 1 Januari 2018. Mengikut Terma dan syarat penyertaan.



Setiap hujung minggu, Quill City Mall KL mempunyai aktiviti yang menarik dan persembahan yang spellbinding seperti Tarian Moden yang tidak dapat ditandingi, Prestasi Bola Juggling, Ballet Bertema Bahasa Sepanyol, Bengkel Pembuatan Bulatan Ferdinand Bull Horn, Pertandingan Lukisan dan Mewarna Ferdinand Kids, Pertandingan Kostum Kanak-kanak Krismas dan Pertandingan Taliban yang tidak dapat ditandingi, Aktiviti Kegembiraan Sepanyol, dan banyak lagi. Selain itu, pembeli boleh mencabar diri mereka untuk memenangi Bantal Krismas Ferdinand Edisi Terbatas melalui Ferdinand Games Booth di Main Atrium, Tingkat Bawah. 5 pemenang akan dipilih berdasarkan lima skor teratas setiap minggu. Mengikut Terma dan syarat memohon.

Juga, pengalaman Rode Bull Rodeo Inflatable…
Temui 100 pameran seni tanpa pameran yang menampilkan pameran berkaitan Ferdinand 100 kanvas dari 1 Disember 2017 hingga 1 Januari 2018 di Level 4 Concourse, 10:00 pagi hingga 10:00 malam. Datang dan menyaksikan seni oleh pelajar kolej bersempena dengan Perdana Menteri Ferdinand di GSC Cinemas di Quill City Mall KL. Tinggal di laman media sosial untuk berpeluang untuk memenangi tiket wayang.

Akhir sekali, terima kasih yang tulus kepada Quill Automobiles - Rakan Kongsi Mobil Majalah Official, AirAsia BIG Kesetiaan - Rakan Kongsi Mall Kesetiaan rasmi, mixFM - Partner Radio Mall rasmi, Viral Cham, Oh Bulan !, SAYS - Rakan Media Sosial Online Rasmi, Skrin Emas Pawagam - Cinema Mall dan semua rakan kongsi mall, AEON, Teka-teki 3D Beebit, Cempaka Sari Florist, Dunkin Donuts, Golden Gukak, Hamleys, Happikiddo, Golden Gukak, Kelab Ibu tunggal Cempaka Malaysia, Las Lilas, Little Palace, Rotaract & Rotary Club Pudu, dan SoxWorld. Krismas yang tidak dibeli ini disokong oleh Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) dan bersempena dengan Jualan YES Malaysia.
Krismas ini, Quill City Mall KL dengan sukacitanya memberikan anda dan pengalaman Krismas yang tidak dapat ditandingi dan merupakan pilihan terbaik untuk berkumpul dengan keluarga dan rakan-rakan sebagai pembeli dapat menikmati persembahan Krismas dari penyewa dan penjual Krismas kami dengan pelbagai promosi mulai dari makanan, fesyen, hiburan dan banyak lagi. Juga, bersempena dengan Jualan Tahun Akhir Malaysia, kedai-kedai kami akan menandakan jualan dan promosi untuk memenuhi keperluan pembeli sepanjang musim Krismas ini. Luangkan Krismas dengan kami di Quill City Mall KL. Tempat letak kereta percuma disediakan selepas pukul 5 petang pada hari kerja manakala kadar flat RM3 pada hujung minggu.

Mari datang beramai-beramai ke Quill City Mall KL untuk menonton FERDINAND yang disiarkan dari 14 Disember 2017 di GSC!



Untuk pertanyaan dan pendaftaran program dan promosi Quill City Mall KL, 
sila lawati : 

web kami http : Quill City Mall




You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN