[Buffet Ramadhan] Konsep Hidangan Pelbagai Budaya, Rasai Iftar Ke 20 Cyberview Resort & Spa, Cyberjaya

by - Ahad, Mei 06, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Menjelang Ramadhan, setiap insan pastinya akan menggunakan kesempatan ini dengan menyampaikan ucapan memohon maaf mahupun ucapan selamat menjalankan ibadah puasa. Tak kurang juga mesti ramai dok mencari kat mana tempat berbuka yan pastinya selesa kan?? Tapi sebelum Cheq Sempoi bagi tahu tempat best ni? Cheq Sempoi nak bagi ayat pembuka sikit!!!.

MarhabanYa Ramadhan,
Pucuk selasih bertunas menjulang,
Dahannya patah tolong betulkan,
Puasa Ramadhan kembali menjelang,
Salah dan Khilaf mohon dimaafkan,
Selamat menunaikan ibadah puasa,
Bagi tahun 2018 (1439 Hijrah)


Buffet Ramadhan, Rasal Itar ke 20 @ Cybervlew Resort & Spa Berbuka Puasa Dalam Latar Belakang Taman Tropika Yang Tenang Dan Damai Berkonsepkan Hidangan Pelbagai Budaya 

Buffet Ramadhan di Cyberview Resort & Spa yang menyediakan 26 gerai berkonsepkan hidangan pelbagai budaya. Membawa pelbagai makanan laut yang segar seperti udang harimau dan ketam yang dimasak di situ dengan menu yang anda ingin ni. Diletakkan dalam akuarium makanan laut, Chef Imran dan teamnya akan terus memenuhi permintaan pencinta makanan laut. 

Antaranya makanan laut yang istimewa, tiram Australia yang masih hidup dan segar juga dihidangkan. Memilih tiram adalah pengalaman yang anda sendiri dapat menelan tiram hidup untuk merasai keaslian rasa tiram semulajadi. Dengan 26 gerai, sambutan Ramadhan dan hari raya menawarkan hidangan Melayu, Cina, Jepun, Korea, Itali, Sepanyol, Mexico dan tempatan. Dihidangkan pula BBQ yang dipanggang dengan menggunakan arang, antaranya BBQ charcoal grilled prawns, mussels, squid, jumbo sausage, chicken drummet, beef fllet and lamb cutlet. Menu tradisional desa juga tidak dikecualikan daripada juadah pilihan. Lebih daripada 300 menu yang disediakan. Antara menu wajib ada termasuk warung masak lemak dan gulai kawah dengan daging, ayam, itik dan ikan salai bersama dengan siput sedut. Sebagai alternatif, pilihan patin segar, talapia dan salmon dimasak asam pedas atau masak tempoyak dimasak panas-panas terus untuk anda nikmati. 








Tidak dilupa juga buat anak-anak kita, disediakan satu tempat yang dinamakan Kidz Zone menawarkan pancutan limpahan coklat, ais krim lembut, kaunter gula-gula, popcorn, kek cawan dan cookies, yang juga dicadangkan dan disediakan oleh team Chef's Imran. Bagi keselesaan ibu bapa untuk menikmati makanan mereka dengan hiburan Ghazal, bilik permainan kanak-kanak disediakan dengan filem dan mainan kartun untuk menghiburkan anak-anak. (Rujuk ke video dan menu yang dilampirkan)





Harga Dan Tempahan Baucer Awal Untuk Tempoh Masa Terhad Berbuka Puasa Di Cyberview Resort & Spa, Cyberjaya 

Harga buffet Iftar :

RM149 nett bagi setiap orang dewasa.
RM75 nett bagi setiap kanak-kanak. 
RM100 nett bagi warga emas. 

Baucar yang ditempah awal untuk tempoh masa terhad : 

RM120 nett bagi setiap orang dewasa 
RM45 nett bagi setiap kanak-kanak. 
manakala diskaun 20% diberikan kepada semua kad kredit bank

Bersempena sambutan ulang tahun ke - 20 resort pada 20 Mei tahun ini, diskaun 40% ditawarkan pada hari itu. Di samping itu, sebagai tanda penghargaan kepada tetamu Cyberview yang terus menyokong sepanjang tahun ini, belon udara panas percuma untuk perjalanan matahari terbit untuk 2 pax diberikan untuk setiap tempahan kumpulan sebanyak 150 pax ke atas untuk Iftar buka puasa buffet Untuk tetamu korporat yang ingin mempunyai acara perseorangan mereka, pemilihan ruang pelbagai resort yang ideal untuk menjadi tempat pilihan tuan rumah. Perkhidmatan katering di luar untuk fungsi korporat Buka Puasa dan Raya Open House juga disediakan. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Cyberview Resort & Spa :

Hubungi : 03-8312 7000



You May Also Like

1 PEMBERI ULASAN