DOMINO'S PIZZA | BELI 1 PERCUMA 1 | PROMOSI TAHUN 2018

by - Isnin, Januari 22, 2018

Promosi!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Baru-baru ini Cheq Sempoi berpeluang ke salah satu cawangan rangkaian Domino's Pizza, Jalan Yong Shook Lin, Petaling Jaya. 

Jika anda dan keluarga penggemar piza, anda bolehlah mencuba hidangan promosi yang dikeluarkan oleh Domino's Pizza seluruh cawangan di Malaysia. Yang telah pun bermula promosi besar-besaran pada 15 Jan hingga 28 Jan 2018.



Tersenyum lebar Cheq Sempoi tanda sangat berpuashati pizanya besar
Amboi... dulu bukan main sweet lagi. Sekarang sampai bergaduh untuk dapatkan tawaran beli 1, percuma 1 piza! Mungkin sebab tawaran ini akan tamat tidak lama lagi kot. Jangan gaduh-gaduh. Kalau macam tu, apa tunggu-tunggu lagi, apa kata beli 2. Dapat percuma 2 lagi piza. Meh pesan sini... http://bit.ly/2Bj3xzW 


Jom!! Follow Cheq Sempoi kita serbu beramai-ramai sebelum promosi berakhir. Ingat masa tidak menunggu kita. Banyak kelebihannya masa promosi ni :
๐ŸŽฏ Beli 1 percuma 1 piza dari 15 Jan hingga 28 Jan 2018.
๐ŸŽฏ Sah untuk penghantaran, bawak pulang dan makan dirumah.
๐ŸŽฏ Boleh hubungi dalam talian dan telefon center berhampiran anda.
๐ŸŽฏ Bayaran tambahan dikenakan untuk piza berkerak. (Cheese Tarik Crust dan Cheese Burst) classic dan pelbagai piza pilihan utama.
๐ŸŽฏ Penghantaran terhad kawasan pilihan sahaja.
๐ŸŽฏ Harga tertakluk kepada perubahan semasa.



Perk! Ni baru macam orang cakap. "Alang-alang tarik, biar sampai ke angkasa!".

Cakap pasal tarik, tak banyak masa dah ni untuk Cheese Tarik Challenge! Inilah masa anda lengkapkan azam 2018 untuk menang bekalan piza selama setahun!. Dapatkan Cheese Tarik dan tarik hari ini. Untuk info...

You May Also Like

3 PEMBERI ULASAN

  1. Alamak! Panjangnya tarik cheese tu.. Buat air liur meleleh je ni. Dah la lama tak makan Domino Pizza ni. Adeh! Nak kena mintak Incik Otomen belanja ni.. Hehehe..

    BalasPadam
  2. pergh !! wrong time la bukak entri ni.. hahaha~ lapar terus..

    BalasPadam
  3. Promosi yang ohsem.. Lama tak pergi beli pizza domino..

    BalasPadam