Majlis Perasmian | Miss World Prestige Internasional Pageant 2017

by - Khamis, Oktober 26, 2017


Asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua....
Baru-baru ini Cheq Sempoi telah berpeluang menghadiri satu majlis yang sangat prestige. Wow!! sangat-sangat teruja dengan keindahan dan kecantikkan pada malam tersebut. Majlis yang Cheq Sempoi maksudkan ialah "Miss World Prestige Pageant 2017" Majlis makan malam Gala Final yang diadakan di Ballroom Sunway Resort Hotel Grand pada 12 Oktober 2017 yang lalu. Upacara besar "Miss World Prestige Internasional Pageant 2017 bertujuan untuk menjadi setaraf dengan Paris Fashion Class atau Majlis Industri Kecantikan.
Pengacara Majlis

Majlis Pembukaan Malam Gala
"Miss World Prestige Internasional 2017"
Juri-Juri Hakim Yang Dihormati
Miss World Prestige Pageant 2017
Berani Menjadi Impian Buat Perjalanan Yang Hebat

(12 Okt 2017) Petaling Jaya - "Miss World Prestige International Pageant2017" Majlis makan malam gala final yang diadakan di Sunway Resort Hotel Grand Ballroom. Upacara besar "Miss World Prestige International Pageant 2017" bertujuan untuk menjadi setanding dengan Paris Fashion Class atau upacara industri kecantikan kelas dunia.
WPI menunjukkan rasa berterima kasih yang teramat dari penajaan utama kehormat, Gauraro Joaillerie di atas sokongan majlis tersebut dan gembira untuk mengumumkan bahawa Gauraro Joaillerie adalah "Miss World Prestige Internasional Pageant 2017" penaja berlian utama.

"Gauraro Joaillerie, sebuah jenama dari Perancis, Paris telah diperkenalkan pada tahun 1830. Jenama mereka telah sinonim dengan kemewahan dan pengaruh. Mereka sangat berpengaruh dan dihormati dalam aksesori mewah, memandangkan akses istimewa beberapa barangan mewah yang paling dicari di dunia. WPI menunjukkan rasa terima kasih yang tidak terhingga untuk penajaan utama Gauraro Joaillerie kerana menyokong penuh majlis tersebut. Mereka terkenal dengan salah satu nama yang paling dihormati dalam aksesori mewah, memberikan akses istimewa kepada beberapa barangan mewah seluruh dunia, yang disediakan oleh pembekal yang sama ke rumah DiRaja Eropah. 



"Pengarah Gauraro Joaillerie, Cik Wong Lee Yuen, menambah lagi, bahawa". Di samping itu, WPI memeriahkan lagi majlis yang dihadiri perwakilan media yang penuh prestige disokong oleh penaja Diamond, penaja Platinum, penaja emas & penaja perak. Tidak ketinggalan juga jutaan terima kasih kepada semua penaja-penaja tahun ini yang memberi kerjasama dalam menjayakan majlis ini. Khususnya terima kasih kepada :

Penaja kehormat: Gaurora Joaillerie 
Penaja Berlian: Kumpulan Hai-O, Koleksi Vintage, STO Malaysia
Penaja Platinum: Malaysia China Persatuan Usahawan Silk Road, AGP Group, Hulo Hotel + Gallery, Ming Feng Marketing Sdn.Bhd. 
Penaja Emas: Fion Poon Fashion, Dynasty Tailors Sdn. Bhd., Rumah Kecantikan Reborn, Dragon Muay Thai, Power Storm Sdn. Bhd.
Penaja Perak: De Vouge Wedding Gallery & Academy, Studio solek Gelly Wee, Miko Galere, Pemodelan Antarabangsa Charater, Mekar Subur Sdn. Bhd.



Seperti tahun lepas "Miss World Prestige International Pageant 2017" dengan tema "The Beauty of Great Love" untuk menjadikan dunia ini tempat yang lebih baik. Kami percaya keindahan bermula di dalam ", semua finalis mesti mempunyai tiga sifat keindahan seperti penampilan luar, kecantikan dalaman, dan sumbangan sosial yang layak untuk melayakkan gelaran kehormat Miss World Prestige International.

Pada tahun ini seramai 8 orang peserta ke Final cantik dan bijak kerana mereka semua membuat persembahan dalam keadaan yang sangat bersedia kerana mereka bermain dengan baik semasa sesi persembahan bakat dan berjaya menjawab soalan-soalan yang ditanya semasa sesi soalan dan jawapan. Mereka yang berjaya ke final ialah:


Peserta No. 1 - Miss Victoria Jean
Peserta No. 2 - Miss Gharam
Peserta No. 3 - Miss Eline Tee
Peserta No. 4 - Miss Eawen Chia
Peserta No. 5 - Miss Valerie Lau
Peserta No. 6 - Miss Kimberley Claire
Peserta No. 7 - Miss Jocelyn Teong
Peserta No. 8 - Miss Mobina

Mereka semua adalah yang terbaik dan terpilih. Dengan usaha dan kejayaan mereka yang tanpa jemu meraih kejayaan dengan ini sukacita, dimaklumkan bahawa senarai pemenang bagi pertandingan "Miss World Prestige Internasional 2017" mengumumkan peserta-peserta yang berjaya adalah :
Grand winner : Miss Kimberley Claire ( Peserta No:6)
1st Prize winner : Miss Gharam ( Peserta No:2)
2nd Runner up : Miss Valerie lau ( Peserta No:5)
Miss Talent : Miss Mobina ( Peserta No:8)
Miss Photogenic : Miss Eawen Chia ( Peserta No:4)
Miss Popularity : Miss Jocelyn Teong ( Peserta No:7)


Pada majlis yang sama juga World Prestige Internasional telah menyumbangkan RM100,000.00 untuk tujuan kebajikan dan amal. Senarai nama amal adalah :

1) Persatuan Kebajikan Kanak-Kanak Istimewa Insan Wilayah Kuala Lumpur
2) Perkhidmatan Penjagaan Berniece
3) Pusat Jagaan Titian Kaseh
4) Pusat Penjagaan Warga Emas Tong Sim
5) Rumah Sayangan
6) Persatuan Kebajikan Rumah Kemenangan Malaysia
7) Persatuan Insan Istimewa Cheras Selangor
8) Rumah Sunbeam Yayasan
9) Rumah Warga Emas Berniece
10)Pertubuhan Penganut Bodhiksetra Vihara, Kuala Lumpur


Penasihat Kehormat Prestige, Encik Tan Kee Hock berkata, "Pada tahun ini kami dengan bangga membawa kepada anda tema" Berani Mimpi Mencipta Perjalanan Indah Kehidupan "dari" Miss World Prestige International Pageant 2017 ", ia membolehkan kita untuk menggerakkan dan menggalakkan orang ramai berani untuk mengejar impian mereka dan mempamerkan bakat. Kami yakin bahawa setiap wanita-wanita adalah berlian, tetapi selalu menjadi pilihan untuk menjadi batu atau berlian. kami memastikan bahawa melalui satu siri latihan & latihan, kecantikan terpilih yang mesti menjadi yang terbaik. Itulah perkara bagaimana mereka mendedahkan perjalanan kejayaan. WPI Sangat menggesa wanita yang luar biasa di luar sana memilih World Prestige International Pageant sebagai platform untuk meningkatkan kebijaksanaan & keupayaan mereka."

Untuk menyesuaikan tema "Berani Untuk Impian Buat Perjalanan Yang Hebat Daripada Kehidupan", Penasihat Antarabangsa Prestige Dunia, Encik Tan Kee Hock menambah, "World Prestige International adalah organisasi idea yang mempunyai sumber-sumber persaingan yang lengkap dan berjaya mengumpul setiap pereka keindahan menjadi jalan sukses di industri terkemuka dengan potensi yang besar. Platform ini dengan cekap dapat melatih wanita tempatan dengan bakat yang dibawa profesional global mereka. "

Persatuan Usahawan China Di Malaysia (PUCM), Dato Lee Zong Ping berkata: "Selain daripada" Miss & Mrs World Prestige International Pageant 2017 ", Anugerah Anugerah lain" World Prestige International Ambassadors "yang dikendalikan oleh World Prestige International telah diketengahkan. Ini anugerah berharga bagi usahawan yang berjaya atau orang biasa yang mempunyai kerjaya yang kompeten dan mencipta legenda industri. Mereka mesti mendapat keprihatinan awam mengenai minoriti dalam masyarakat kita dan kepentingan kebajikan masyarakat. "



"Duta Dunia Prestij Dunia", misi yang cemerlang adalah mencari calon yang sesuai untuk dihormati. Sediakan portal yang menguntungkan untuk meningkatkan dan mencapai matlamat mereka yang tinggi, untuk mendidik mereka mendapatkan nilai yang lebih baik dan lebih tinggi, untuk terus membina kerjaya mereka yang lebih berjaya. World Prestige International sentiasa berharap orang ramai meningkatkan kognisi sosial mereka mengenai platform kami. Kami berjanji untuk membina konsep yang adil dan jelas. Semua calon mestilah mempunyai syarat di atas sama ada mendaftarkan diri mereka dan dicalonkan oleh orang terkenal dalam masyarakat.

Sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai 
Miss World Prestige International Pageant. 

Layari sosial media : 


You May Also Like

9 PEMBERI ULASAN

  1. Bestnya dapat tengok Miss World secara live... Tak dapat join, dapat tengok pun mesti best kan..

    BalasPadam
  2. Although I have only recently heard about Miss World Prestige International Pageant, this looks like a very classy beauty pageant. It is not only about looks but talent and brains as well.

    BalasPadam
  3. Such gorgeous ladies!! i love how everyone is so poised and presentable.

    BalasPadam
  4. what a beautiful event and they all looked so gorgeous

    Racheal

    BalasPadam
  5. oh you ada di sana! :) very nice event with beautiful people

    BalasPadam
  6. Thinking About Buying? Know Your Credit Score

    Knowing your credit score or getting a recent copy of your credit report is one of the first steps that you can take toward knowing how ready you are to start the home buying process.

    Make sure all the information listed on your report is accurate and work to correct any mistakes. The higher your credit score, the more likely you will be to receive a better interest rate for your mortgage, which will translate into more ‘home for your money.'

    Many potential buyers believe that they need a 750 FICO® Score or higher to be able to purchase a home. The truth is that according to Ellie Mae’s Origination Report, over 53% of loans were approved with a FICO® score under 750 last month!

    Here are some tips for improving your credit score:
    Make payments, including rent, credit cards, and car loans, on time.
    Keep your spending to no more than 30% of your limit on credit cards.
    Pay down high-balance credit cards to lower balances, and consider balance transfers to free up credit.
    Check for errors on your credit report and work toward fixing them.
    Shop for mortgage rates within a 30-day period — too many spread-out inquiries can lower your score.
    Work with a credit counselor or a lender to improve your score.
    Once you know your score, your next step will be finding a lender and getting pre-approved for a mortgage. Doing this will ensure that you know your budget before you start looking for your dream home.



    Stockton Location:
    Mission San Jose Mortgage
    2111 West March Lane Suite B100
    Stockton, CA 95207
    (209) 651-2000
    NMLS # 1608144

    Lodi Location:
    Mission San Jose Mortgage
    801 S Ham Lane Suite G
    Lodi, CA 95242
    (209) 269-3600
    NMLS # 1599917

    www.msjmortgage.com

    http://msjmortgage.com/mortgage-loan-options/

    BalasPadam
  7. WoW!!! Seronoknya kan dapat tengok Miss World secara live. Mesti cantik2... Tahniah kerana dapat join ye..

    BalasPadam