BOX OFFICE | FILEM FRANCAIS SINGAPURA TERLARIS | AH BOYS TO MEN 4

by - Isnin, November 20, 2017

Asalamualaikum dan salam sayang semua...
Hari Isnin baru-baru ni Cheq Sempoi berpeluang menghadiri pelancaran filem francais Singapura Terlaris "AH BOYS TO MEN" yang telah kembali ke pawagam seluruh Malaysia. Filem kali ke-4 kesukaan ramai ini muncul kembali di pawagam. Tayangan perdananya berjaya meraih RM8 juta dalam seminggu sejak ditayangkan pada 9 November 2017 yang lalu. Filem yang sangat memberi elemen-elemen yang menyentuh perasaan dan cabaran-cabaran latihan ketenteraan yang sangat 'owesome' dijiwa Cheq Sempoi... chewahhh.
Cheq Sempoi
(Teruja Sangat)
Jom kita saksikan sedikit Trailler filem Ah Boys To Men 4


Sekuel Yang Penuh Cabaran

"ABTM 4" mengisahkan kepulangan teruna-teruna angkatan tentera yang dipanggil untuk latihan dalam kem di bawah Armored Formation of the Singapore Armed Forces. Pengarah mengatakan bahawa mereka banyak mengalami kesusahan dan masalah untuk membikini filem ini. Baget permulaan untuk filem tersebut adalah sebanyak SG$2.5 juta, tetapi ia telah meningkat sebanyak SG$700,000. "Namun cabaran yang terbesar kami hadapi adalah keadaan cuaca. Amat susah untuk ditentukan dan pihak tentera mempunyai peraturan-peraturan yang amat ketat di mana latihan tidak boleh dilaksanakan jikalau ia terlalu panas atau terlalu lembap, dan ini menghadkan masa perfileman," katanya.
Barisan Pelakon
Pengarah berkata "ABTM 4" masih bertumpuan kepada keakraban persahabatan di antara mereka dan elemen-elemen lain seperti cabaran-cabaran latihan tentera, keluarga dan cinta. "Di Singapura, semua lelaki semestinya mengalami Servis Nasional, dan ramai yang ingin tahu. Kali ini, saya telah memilih SAF Armour Unit sebagai tema kami, terutamanya mereka yang ingin tahu unit ini," tambahnya.
Tosh Zhang & Apple Chan
(Watak Utama)
Sedikit Info Ringkas Mengenai Tayangan Filem "AH BOYS TO MEN 4"

Tarikh Tayangan : 23 November 2017
Sarikata : Melayu, Inggeris & Cina
Bahasa : Inggeris & Mandarin
Genre : Komedi
Pengarah : Jack Neo
Barisan Pelakon : 

1. Tosh Zhang  
2. Wang Wei Liang
3. Joshua Tan 
4. Noah Yap 
5. Charlie Goh 
6. Ben Logan SNG 
7. Kishan J. 
8. Hafiz Aziz 
9. Foo Chay Yeow 
10. Hanrey Low 
11. Maxi Lim 
12. Jaspers Lai 
13. Ryan Lian 
14. Apple Chan.

Sinopsis Filem 

Filem Box Office paling berjaya di Singapura kini kembali!!!. Setelah menamatkan latihan khidmat negara secara sepenuh masa, Lobang, Aloysius, Sergeant Ong, dan Ken Chow, masing-masing mula sibuk dengan kehidupan mereka sebagai orang awam.
Apabila mereka dipanggil semula untuk terlibat kembali dalam latihan bersama unit ketenteraan Singapura (SAF Armour Unit), mereka terpaksa bertungkus lumus untuk membahagikan masa antara bekerja dan berkhidmat untuk negara.
Pelbagai situasi melucukan berlaku apabila mereka kembali berlatih bersama semula. Ancaman musuh timbul dan semangat persaudaraan mereka diuji.???


Cheq Sempoi bersama Barisan Pelakon
Terbaik, menghiburkan, kelakar, keakraban dalam persahabatan, keluarga, cinta dan air mata.


Jom!!! beramai-ramai tonton tayangan filem ini secara ekslusif 
pada 23 Nov 2017 
di seluruh pawagam berhampiran anda. 
  

You May Also Like

1 PEMBERI ULASAN