COOLBLOG MALAYSIA | BUKA KEDAI PERTAMA DI MELAWATI MALL KUALA LUMPUR

by - Selasa, Januari 30, 2018


Staf yang membantu Cheq Sempoi
Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Baru-baru ini, Cheq Sempoi dijemput ke CoolBlog, Melawati Mall, KL. Semasa hendak masuk ke dalam kedai Cheq Sempoi sangat terkejut kerana sebelum datang Cheq Sempoi bayangkan CoolBlog adalah satu kiosk yang biasa kita jumpa. Tetapi kali ini CoolBlog membuat kejutan khas! untuk peminat-peminat Ais Blended.




Sempena tarikh 27 Januari 2018, Menandakan tahun ke-10 mereka dalam industri, CoolBlog membuka kedai pertamanya yang terbesar di Melawati Mall, KL. Sebagai jenama minuman berasaskan kiosk, Cool Blog kini telah melompat ke penjenamaannya dengan mendedahkan rupa baru, segar dan mempunyai konsepnya yang tersendiri. Bermula sebagai jenama minuman pencuci mulut berasaskan kiosk telah menarik perhatian hati rakyat Malaysia dengan mencipta perisa tempatan dan global.






Penilaian Markah sedang dinilai oleh CEO Coolblog Melawati Mall
Lebih daripada 25 perasa minuman dan pencuci mulut dengan lebih daripada 300 variants produk. Kedai dan konsep baru yang bersaiz 973 kaki persegi ini boleh memberi keselesaan untuk menerima lebih ramai pelanggan. Ia mempunyai kelengkapan kayu dan bingkai sebagai asas kaunter utamanya. Warna merah jambu yang biasa telah berkembang dan kini merupakan kombinasi warna hitam dan merah jambu yang boleh dilihat di seluruh kedai. Skim warna baru yang dipasangkan dengan perabot yang rapi akan pasti memberikan anda rasa moden.

Orang ramai yang datang

"Kami melihat Melawati Mall sebagai lokasi terbaik untuk memulakan kedai perdana kami kerana lokasinya berada dalam kawasan bandar yang sibuk, dan selari dengan kepadatan pelanggan-pelanggan baru. Pusat membeli-belah ini sentiasa dikunjungi oleh pelajar, dan seisi keluarga di sekitar Lembah Klang dan ini adalah tempat yang sesuai untuk dimulakan. Kami juga terletak betul-betul di sebelah panggung wayang yang merupakan lokasi yang sempurna berdasarkan lalu lintas harian", kata Mr. Keith Loh, Ketua Pegawai Eksekutif CoolBlog Apps Sdn Bhd "Pembukaan kedai ini sebagai platfom untuk lebih maju mengembangkan pertumbuhan cawangan-cawangan lain dimasa akan datang. Kami juga memperluaskan perniagaan ke Malaysia Timur. Kami juga membuka peluang francais khusus untuk usahawan wanita, dan pelbagai perkara lain "tambahnya. 


Manager yang sangat friendly dengan staf

Cheq Sempoi tengah membuat aktiviti yang diadakan mencipta perasa air baru
CoolBlog juga menawarkan "minuman edisi terhad" bersempena dengan pembukaan kedai minuman ini yang boleh didapati dari sekarang dan hanya akan ditawarkan di Cawangan Melawati Mall KL sehingga 28 Februari 2018. Pada hari tersebut pihak CoolBlog telah membuat satu aktiviti bersama blogger jemputan iaitu "CoolBlog’s Exclusive Blogger Party". Sangat happy dan menjadi kenangan buat Cheq Sempoi kerana memenangi tempat kedua dalam aktiviti tersebut. Aktiviti mencipta perasa baru Ais Blended untuk CoolBlog. Ais Blended yang diberi nama "Durian ABC". Kalau nak rasa jemputlah ke CoolBlog Melawati Mall KL. 




Untuk makluman semua Cheq Sempoi berjaya mendapat tempat ke 2 pertandingan mencipta perasa air. Cheq Sempoi sendiripun sampai sekarang tidak percaya apa yang berlaku. Tapi menjadi kenangan indah bersama CoolBlog.



PENGENALAN MENGENAI COOLBLOG

Mengenai CoolBlog Jenama minuman pencuci mulut berasaskan kiosk antarabangsa, CoolBlog berinovasi untuk mencari yang terbaik perisa tempatan dan global menggunakan ciptaan ais dicampur dan di blended. Kami mula-mula bermula di Malaysia dan Singapura dengan memperkenalkan lebih daripada 25 perisa minuman dan pencuci mulut dengan lebih daripada 30 produk variants. CoolBlog telah menggariskan pelan pertumbuhan tiga tahun untuk meningkatkan bilangan cawangan di pasaran tempatan dan antarabangsa hingga 500 kedai. Misi CoolBlog adalah untuk menyediakan produk dan perkhidmatan yang berkualiti kepada pelanggan dari semua lapisan masyarakat.


Untuk maklumat lanjut sila layari laman social media :

You May Also Like

1 PEMBERI ULASAN