Berbuka Puasa | Dengan Pemandangan Skyline City Kuala Lumpur | Waktu Matahari Terbenam | Sangat Memukau Pandangan Di Tamu Hotel & Suites

by - Selasa, Mei 22, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. serta selamat berpuasa buat semua...

Buffet Ramadhan 2018 | 1 Ramadhan 1439H adalah bersamaan 16 Mei 2018. Bulan ramadhan bulan mulia yang dinanti-nantikan umat Islam. Kebiasaan bulan ramadhan, ramai antara kita mengadakan aktiviti berbuka puasa bersama-sama, tidak kiralah bersama kawan-kawan sepejabat, sekolah, universiti ataupun keluarga.



Chef Sabri Hassan

Ada yang berbuka puasa @ iftar di masjid-masjid berdekatan. Boleh dikatakan kebanyakan masjid akan membuat majlis iftar pada setiap hari di bulan ramadhan, terutamanya masjid-masjid di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. 
Selain masjid, ada juga menjamu selera di Hotel dan Restoren yang menyajikan Buffet Ramadhan dengan pilihan makanan yang pelbagai. Paling popular adalah kambing panggang.





Bagi memudahkan anda mencari lokasi Buffet Ramadhan 2018 yang terbaik dan mudah... Cheq Sempoi nak perkenal kan satu hotel bertaraf 4 bintang untuk menikmati menu berbuka yang sedap. Bagi mereka yang menggemari masakan tempatan dan asli bolehlah berkunjung ke Suasana@27 Tamu Hotel & Suites, Kampung Baru, Kuala Lumpur, yang menawarkan pengalaman sensasi penuh rasa dan gaya serta persembahan rasa masakan yang unik.



Lebih-lebih lagi, dewan itu akan berubah menjadi satu memori setanding dengan Hotel Antarabangsa dengan tirai berwarna, tanglung antik, pinggan mangkuk tradisional, seni decoand indah untuk perkhidmatan bufet peribadi anda.


Bufet Ramadan Suasana@27
Bergambar di kawasan kolam renang tingkat 14

Rasa Tamu Hotel & Suites, Kuala Lumpur menjadi tuan rumah kepada Media & Tetamu yang Diundang untuk Bajet Ramadan Preview 2018. 2hb Mei 2018 Kuala Lumpur, Malaysia Hotel & Suites, mengalu-alukan Ramadan 2018 dengan banyak pilihan tawaran-tawaran yang lazat, mempamerkan pratonton apa yang akan yang ditawarkan semasa Bulan Ramadhan. Dan menu hidangan disediakan oleh chef selebriti Chef Sabri Hassan






Pelbagai Jenis Menu Yang Membuka Selera Warga Kota Raya Memenuhi Citarasa Selera Masa Kini

Datanglah Singgah rasa dengan kami. Tetamu akan makan di suasana 27, Kopi House Tamu Hotel di tingkat 27, dengan pemandangan Skyline City Kuala Lumpur pada waktu matahari terbenam. Para tetamu akan dihidangkan dengan pelbagai jenis pilihan menu, 13 gerai yang berbeza, diantaranya :


Stasiun Timur Tengah | menawarkan Panggang Daging Panggang dengan Mandy Rice dan Ayam Maghribi Panggang.


Kios kios India | yang menawarkan Mutton Kashmiri, Ayam Tandoori, dan kios sup kami yang menawarkan Sup Gear Box. 


Hidangan Bubur Lambuk | Kami juga mempunyai gerai Rasa Kampung. 





Gerai masakan Chinatown | seperti Yong Tau foo dan Masakan Singgah Kasa Antarabangsa yang akan memupuk selera makan anda seperti Beef Goulash, Seafood Brochette dengan lemon Butter souce, Sate Jalapeno dengan bawang serta Sava Mackerel dengan sos wasabi, di antara banyak hidangan yang ditawarkan. 

Kehebatan | yang ditampilkan oleh pihak Tamu Hotel & Suites adalah persembahan ais krim Turki yang terkenal di dunia dan dibawa khas oleh pihak hotel. Seperti yang mereka katakan, keindahan di waktu malam jelas pandangan dengan lampu-lampu bandar Kuala Lumpur yang mempesonakan dan berwarna-warni sambil menikmati semua hidangan yang ada. 




Sempena bulan Ramadan ini Tamu Hotel & Suites kini mengadakan Pra-Ramadan dari 2 hingga 12 Mei 2018 dengan harga hanya RM50.00nett setiap orang. Baucer awal disediakan dan dijual pada harga RM99.00nett setiap orang sehingga 15 Mei 2018. Selepas itu, harga Buffet Ramadan akan dijual pada harga RM119.00nett setiap orang. 


Untuk maklumat lanjut atau untuk membuat tempahan anda, sila hubungi tempahan restoran kami di +603 2603 1999 atau +6017 398 0664 Untuk kumpulan yang lebih besar yang ingin pengalaman lftar yang unik, Ballroom Lavish akan menjadi suasana yang sempurna dengan lantai kami ke dinding siling kaca menghadap ke bandar Kuala Lumpur. Untuk kumpulan 100 orang atau lebih.





Maklumat Lanjut Tamu Hotel & Suites :

Alamat : 
120, Jalan Raja Abdullah, Kampung Baru, Kuala Lumpur

Hubungi : 
03-2603 1999

Laman web : 

Facebook : 

Instagram : 

You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN