VISIBER RECOGNITION 2017, GENO HOTEL, SHAH ALAM

by - Jumaat, Jun 16, 2017

Jumaat, 16 Jun 2017



CELEBRATION VISIBER 
ANNUAL RECOGNATION 2017
Assalamualaikum... dan salam sayang buat semua. Hari ni Cheq Sempoi dapat jemputan yang sangat prestij dr pihak Visiber dan PRIOFINGOL untuk hadir ke Majlis Penyampaian Tahunan kepada 50 orang agent mereka yang telah mencapai target pada tahun 2016.

Penyampaian Awards & Recognitions Visiber 2017



Majlis yang diadakan secara besar-besaran dan penuh gemilang dengan pelbagai aktiviti yang menarik, antaranya Grand Lucky Draw yang bernilai RM100,000.00 dan produk-produk barangan kemas dari Visiber.















Persembahan Pentas oleh Kumpulan penari 
dan penyanyi 


Miss Vina Khoo
Di samping itu Majlis Visiber juga merasmikan pelancaran applikasi terbaru mereka kepada para pengguna telefon pintar dengan cara mendownload app.visiber57.com dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris dan Bahasa Cina oleh Dato' David Hew untuk memudahkan agent-agent dan pelanggan mereka mengenal lebih dekat produk-produk Visiber.

Pelancaran App. Visiber57.com




Goody Bag

Food Art Grocery & Cafe
VISIBER

Mesti ramai yang tertanya-tanya apa itu Visiber? bagi masyarakat berbangsa Cina kebanyakannya sudah tahu pasal produk-produk Visiber ni sejak dulu lagi. Bagi Cheq Sempoi dan kebanyakan kaum melayu Islam mesti ramai yang belum tahu. Ini lah kali pertama Cheq Sempoi dengar dan mendapat sedikit info yang boleh dikongsi bersama. 

Visiber yang bermaksud - "Visi dan Nombor". Sebelum ini dikenali sebagai "Pyramick". Satu kejayaan dalam metafizik, adalah gabungan 4 idealogies dan teori. Bagi kepercayaan Bangsa Cina nombor adalah suatu perjalanan yang menggambarkan perjalanan mereka, makanan dan kehidupan mereka.

OBJEKTIF VISIBER

Objektif Visiber adalah untuk memainkan peranan 'pivotal' bagi mengimbangi kehidupan seseorang supaya dia mampu mencapai aktualisasi diri dalam perniagaan, kesihatan, kerjaya, hubungan dan kekayaan.

Bagi Masyarakat Cina, mereka percaya dengan nombor mereka mampu mengubah hidup mereka.. untuk membolehkan mereka kembali dari kebahagian baru perkahwinan, kekayaan, kesihatan, iman, berwarna-warni dan elegan dalam kehidupan. Daripada nombor-nombor yang dipilih akan dijadikan barang kemas seperti cincin koktel, dalam telur berbentuk cabochon disemat swarovski element crystal, mempesonakan memakai kod crystal ring nombor bersinar keindahan cerah. Kehidupan digital mampu mengubah nasib mereka dengan memakai cincin tersebut.  




Nombor boleh diukir dengan 2 pilihan samada berbentuk Digit atau Jawi

Cincin yang bertakhta batu berlian
Menakjubkan dari info yang Cheq Sempoi dapat nombor-nombor yang boleh dilakukan untuk seseorang itu boleh diterjemahkan melalui dari tarikh lahir kita, yang membolehkan kita mengenali ciri-ciri sebenar seseorang mengenai alam pekerjaan, masa lalu dan masa kini. Anda akan terkejut 90% tepat. Dengan menggunakan nombor tertentu melalui tarikh lahir akan menambah apa kekurangan seseorang. Ini akan membantu anda dalam kepimpinan, komunikasi, perancangan, kekayaan, rangkaian dan lain-lain. Mereka yang memakai nombor mengikut dari Visiber Personal Report telah mampu mengubah nasib masing-masing dengan sukses selepas memakai. 

Anda bagaimana? terpulang kepada anda untuk menilai, adakah hanya nasib kosong atau kuasa Visiber?  

Untuk keterangan lanjut sila layari :


PRIOFINGOL
Lifestyle, Consultation, Articles, Jewelry & Accessories, Home & Living, Food & Travel, Education & Training

website : PRIOFINGOL

Facebook : priofingol

Instagram : @priofingol


VISIBER
Number Methodology - A Human Behavioural Study Developed - Analysis On Career, Relationship, Family & Health

webside : visiber

Facebook : visiber


Instagram : @visiberofficial

You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN