Riang Ria!!! Bersama | Pemenang Hadiah Utama | Menang Bersama Hang Tarik F & N

by - Ahad, April 22, 2018

 
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

17 Mac 2018 yang lepas Cheq Sempoi telah menghadiri majlis F & N Beverages Marketing sdn Bhd yang telah menganjurkan satu peraduan selama dua bulan bertajuk Hang Masuk Hang Menang dengan hadiah RM50,000. Majlis Riang, Ria, Menang Bersama Hang Tarik F & N, peraduan ini telah diadakan bertempat di Giant Hypermarket Batu Caves.


Pemenang Utama
Pemenang hadiah utama yang akan mendapat nota daripada kotak mencari duit RM50,000 yang mungkin dapat dicapai dalam masa yang ditetapkan. Pertandingan Hang Masuk Hang Menang adalah lanjutan daripada kempen Hang Tarik F & N yang dilancarkan semasa musim perayaan tahun lepas untuk memperkenalkan standard emas membuat secawan Teh Tarik Ori dengan Susu Pekat Sweetened F & N. Sejak itu, ramai orang malaysia datang untuk berseronok dengan keperibadian Hang Tarik yang menyatukan kita dengan minuman keras ikon Malaysia.


Pengurus Pemasaran F & N Beverages Pemasaran Kanan Cik Eileen Chan mengulas,
"Mengikuti Pengurus TV Raya Raya kejayaan terakhir kempen F & N Hang Tarik kami dilancarkan bersama tahun ini, acara hari ini merupakan satu lagi cara bagi F & N untuk berkongsi, melibatkan dan memberi ganjaran kepada pelanggan setia kami Untuk meneruskan warisan kami untuk membantu rakyat Malaysia menikmati saat-saat rasa yang berharga, F & N didedikasikan untuk membawa rakyat Malaysia bersama-sama untuk menikmati citarasa Teh Tarik yang sempurna dengan manis yang lembut, licin dan berbuih. "

Pagi hari Sabtu tidak mengambil masa untuk memanaskan apabila tetamu dan ahli media diperlakukan dengan baik oleh Hang Tarik dan Teh Tarik King Azlin, yang dapat memikat orang ramai dengan kemahiran membuat teh Tarik yang mengagumkan. Selepas pertunjukan itu muncul kemuncak acara di mana semua bola mata berada pada pemenang hadiah utama, En. Zaiful Syawwari bin Zakaria dan nota-nota yang terbang di sekelilingnya dalam kotak mencari duit yang futuristik. Sebelum majlis hari ini, enam peserta bertuah telah memenangi setiap motosikal manakala 240 hadiah mingguan edaran terhad Fareeda telah diberikan sejak pertandingan F & N Hang Masuk Hang Menang.


Mengenai F & N Beverages Marketing Sdn Bhd F & N adalah antara syarikat di rantau ini dan Malaysia dan jenamanya menikmati perbezaan yang jarang menjadi pemimpin pasaran dan nama isi rumah dalam banyak kategori. F & N terus menjadi pilihan pilihan di kalangan rakyat Malaysia, berikutan komitmennya yang tidak berkesudahan untuk memenuhi janji jenamanya untuk menyampaikan

"Keseronokan Murni Kebaikan Sejati"

kepada para pelanggannya. Jenama ini terus menekankan sinergi antara kesihatan dan kesenangan, dan F & N bercita-cita untuk menyediakan sihat keseronokan dengan cara yang menarik Syarikat ini dibina atas dasar sifat yang sihat, pendirian yang berpandangan ke hadapan, kecergasan dan kepercayaan dalam semua jenama F & N.

Cheq Sempoi mencuba nasib mengutip
nota dalam kotak mencari duit
 

Mengenai Susu Pekat Sweetened F & N dan Susu Sejat F & N Selama beberapa generasi, Susu Pekat Sweetened F & N dan Susu Sejat F & N telah menjadi sahabat yang dipercayai yang memainkan peranan penting dalam dapur semua isi rumah Malaysia dan pencipta F & B. Kami berbangga dalam pembungkusan kebaikan dan kualiti dalam setiap produk F & N untuk terus menawarkan secara konsisten dan unggul untuk semua ciptaan makanan & minuman. Kebanyakan, kita mempunyai kenangan indah bagaimana teh tarik kegemaran kita menjadi apabila minuman diaduk dengan Susu Pekat Sweetened F & N, atau bagaimana kari lazat yang dibuat dengan tangan penyayang ibu ternyata dengan sempurna sengkang F & N Evaporated Milk. Kami berhasrat untuk terus memeriahkan masa citarasa anda supaya anda dapat menikmati Moment Rasa berharga berharga dengan keluarga dan rakan anda.

Para Pemenang Cabutan Bertuah
Riang, Ria, Menang Bersama Hang Tarik F & N terbukti menjadi acara popular, membawa rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat bersama untuk memelihara warisan Teh Tarik asli rasa sebenar yang melangkaui generasi dan kumpulan etnik. 

Untuk maklumat lanjut sila layari : 

You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN