D AURA CAFE ~ BIRTHDAY, CANDLE LIGHT DINNER & HI TEA DALAM SUASANA PENUH ROMANTIK

by - Selasa, Ogos 29, 2017

Assalamualaikum dan salam sayang semua,

Pada 22 Ogos yang lepas, lagi sekali Puan Dina dan En Salihin pasangan romantik dan baik hati menjemput Cheq Sempoi serta rakan-rakan bloggers untuk merasa keenakan Hi Tea di D Aura Cafe nya pula. Kalau yang sebelum ni, Cheq Sempoi dihidangkan dengan hidangan buffet yang sudah tentulah teringat sampai sekarang kesedapan masakan head chef  yang mempunyai pengalaman bekerja di hotel terkemuka. Kali ini berpeluang merasa Hi Tea yang dikhabarkan tengah hangat diperkatakan. Jika ada yang terlepas pandang pasal penulisan Cheq Sempoi yang lepas boleh la lihat melalui link ini "D AURA CAFE BERTARAF 5 BINTANG" yang menceritakan serba sedikit keindahan dan suasana dalam D Aura Cafe yang sangat owesome.
Walaupun sudah merata tempat Cheq Sempoi makan tapi D Aura Cafe mempunyai kelebihan yang tersendiri. Lagi-lagi suasana dan susun atur yang diilhamkan sendiri oleh Puan Dina dan suami, sudah dapat menggambarkan mereka adalah pasangan yang sangat mementingkan berkasih sayang yang romantik. Dengan gaya hidup mereka yang begini mereka juga ingin semua pelanggan turut berkongsi menyemai bunga-bunga kasih sayang yang boleh diatur dan disediakan oleh Puan Dina selaku pengurus cafe bersama pembantu-pembantunya merealisasikan citarasa dan tema yang kita inginkan bertaraf 5 bintang dengan harga termurah di Malaysia.

D AURA CAFE adalah CAFE ALA 5 BINTANG TERMURAH DI MALAYSIA, menyediakan menu seperti , A La Carte bermula dari RM10 sahaja bagi Set Local Food dan RM18 untuk Western Food. Hidangan disediakan oleh EXPERIENCE HOTEL HEAD CHEF. Cafe yang mempunyai kemudahan aircond, WIFI, dan Cozy yang mewujudkan suasana relax dibuai lagu-lagu romantik. 



Pilihan buffet juga disediakan minimum 30 pax. Sekiranya kurang dari 30 pax disarankan memilih A La Carte bermula RM10 sahaja. Antara keistimewaan dan perkhidmatan lain yang disediakan di D Aura Cafe ialah :

Birthday Party
Candle Light Dinner 
Wedding Anniversary
 Farewell Party
Family Gathering 
Reunion Party
Baby Shower
Antara pasangan yang berjaya merealisasikan impian mereka dengan candle light dinner
 (gambar ihsan D Aura Cafe)


Antara makanan yang dihidangkan pada Cheq Sempoi dan anak-anak memang sangat menyelerakan, sedangkan perut kami tidak terlalu lapar. Tapi apa yang dihidangkan oleh Puan Dina sangat sedap dan bertambah-tambah anak-anak makan. Ikhlas Cheq Sempoi katakan memang terbaiklah masakan head chef kepada Puan Dina. 
En salihin bersama head chef
dan pembantu chef
Bagi anda yang ingin berkunjung dan merasai masakan D Aura Cafe secara buffet, Cheq Sempoi syorkan hubungi dahulu Puan Dina kerana sepengetahuan Cheq Sempoi hidangan buffet hanya dibuat bila ada sebarang event dengan harga RM38 sahaja.

Sampai hari ni Cheq Sempoi teringat-ingat desert D Aura Cafe, puding bread dan mushroom soup sedap sangat. Asyik pulun desert tu ada juga menu lain yang tak sempat rasa. Anak-anak pula pulun spaghetti goreng... tak habis-habis ulang "sedap". Anak 'istimewa' Cheq Sempoi juga ikut serta merasa kesedapan menu yang disediakan. Dia sempat mendoakan D Aura ni akan ada Hotel satu hari nanti (dia suka nama D Aura tu). Anak OKU Cheq Sempoi memang suka mendoakan orang. Amin insyallah memang pasangan owner ni seorang yang kuat berusaha, dan tidak mustahil akan tercapai apa yang dihajati. 
Anak OKU Cheq Sempoi 14 tahun
(Nik Afiq Muzakkir)

Bersama Owner dan keluarga rakan-rakan Bloggers

Untuk maklumat selanjutnya adalah seperti berikut: 

Facebook :  D AURA CAFE 
Instagram :  @dauracafe/ 
Email :  dauracafe@gmail.com 

Alamat: 
D Aura Cafe C-6-G, Putra Walk, 
Jln PP25 Taman Pinggiran 2, 
Sek 2  43300 Seri Kembangan, 
Selangor. 

Puan Dina Abu Bakar : 019-2700210 
En Salihin Jaffar: 012-6421095 



www.wasap.my/60192700210


You May Also Like

2 PEMBERI ULASAN