Amante Nail Spa & Body Care | Spa Cawangan Kepong @Metro Perdana

by - Sabtu, Disember 09, 2017

Asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua...

Baru-baru ini Cheq Sempoi telah di invite ke satu spa di area Kepong. Tidak disangka pulak kat situ ada satu spa menawarkan pelbagai perkhidmatan kecantikan tradisional dan kontemporari untuk membantu memulihkan minda dan badan. 
Spa yang Cheq Sempoi maksudkan ialah Amante Kepong @Metro Perdana. Dan lebih dari 7 cawangan seluruh KL dan Selangor, antaranya :

♢Taipan @USJ
♢PJ @Jaya One
♢Bangsar @Telawi
♢Kepong @Metro Perdana
♢Puchong @Bandar Puteri
♢Mont Kiara @Solaris
♢PJ @Aman Suria


Ditubuhkan pada tahun 2008, Amante telah berkembang dengan banyak cawangan sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. suasana yang tenang dan mesra serta ahli terapi kecantikan yang mesra dengan lebih daripada 10 tahun pengalaman.


Amante Nail Spa & Body Care Kepong yang bersebelahan dengan Pasaraya Eon Big, dilengkapi dengan hiasan gaya elegan bergaya, lantai mahoni dan candelier yang romantik.

Sebaik Cheq Sempoi melangkah masuk pencahayaannya yang redup dan romantik menenangkan minda dengan bauan aroma serai dan memainkan muzik instrumental yang santai di latar belakang.




Amante adalah spa yang paling popular memberi perkhidmatan untuk rawatan badan yang luas, yang terdiri daripada urutan badan aromaterapi konvensional kepada limfatik eksotik rawatan slimming detoksifikasi saliran. Cheq Sempoi di syorkan memilih terapi minyak panas Amante selama 1 jam yang membantu mengurangkan rengangan otot dan sendi yang sengal-sengal serta meningkatkan peredaran darah di bahagian belakang dan kaki.



Bilik rawatan peribadi berhawa dingin yang mempunyai katil urut yang luas, rak mini dan beberapa penggantung untuk pakaian dan barang-barang pelanggan. Bilik yang membawa ketenangan sambil
memanjakan diri secara peribadi.

PRODUK YANG DIIMPORT DARI LUAR NEGARA TERBAIK DAN BERKUALITI TINGGI DARI BAHAN SEMULAJADI

Semua Produk yang digunakan telah diuji dan terbukti di peringkat antarabangsa untuk keselamatan dan keberkesanannya. Di import dari Australia dan Paris.

PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN

♢signature therapy minyak panas
♢batu panas

♢spa badan (pevonia botanica)
♢detoxification limfatic drainage
♢perawatan pembentukan perut @tummy
    atau peha
♢rawatan muka (bellewave & Casmara
    mask)
♢spa kuku (opi, nail tek & essence CND)
♢rawatan muka

Sebelum memulakan massage. Cheq Sempoi diberi minum air teh herba panas sebelum dan selepas untuk rasa yang lebih segar dan selesa. Tujuannya untuk panaskan badan serta peredaran darah.


Ia adalah pengalaman yang luar biasa di Amante. Selepas berbual dengan beberapa pelanggan dan staf-stafnya, saya sedar bahawa penjagaan peribadi dan memanjakan diri adalah perlu, tidak hairanlah mereka terus datang kembali. Saya juga pasti akan kembali dan juga membawa rakan-rakan saya bersama. Kakitangannya yang sangat mesra dan ramah berkata Amante Kepong salah satu tempat manicure terbaik yang mempunyai teknik cara urutan yang lain dari yang lain. Salah satu sebab mereka terus bertahan memberi khidmat tanpa jemu.



Tugas mereka sangat lembut dan penuh berhati-hati ketika memotong kutikula anda yang mereka fikir adalah sangat penting kerana anda tidak mahu jari berdarah selepas sesi itu.

Urutan yang bermula dari kaki dan berpindah ke leher, terapi yang menggunakan gabungan minyak pati semulajadi yang mesra, pelbagai kaedah terapi batu panas yang sangat best, dan pukulan urut tisu dalaman untuk mengurangkan ketegangan dan otot terkumpul di dalam badan kita. Memandangkan dia menggunakan jumlah tekanan dan minyak semulajadi yang betul tanpa menyebabkan sebarang ketidakselesaan, ia cukup normal dan melegakan anda.


Begitulah rawatan yang Amante Kepong sediakan buat Cheq Sempoi. Badan terasa segar semula, cergas dan menghilangkan stress di kepala. Cheq Sempoi sangat teruja dengan teknik urutan mereka yang sentiasa dititik beratkan pada setiap staf.


Layari facebook Amante pada tarikh 12.12. Untuk merebut peluang dan membuat tempahan melalui media sosial mereka https://www.facebook.com/AmanteKesihatanDanKecantikan/ dengan harga promo RM1.20 untuk 300 pelanggan pertama selama 60 minit rawatan badan bersama batu panas yang sangat owesome.


Jom!!! cepat rebut peluang dan buat tempahan beramai-ramai 
pada tarikh  12.12 
(ingat tarikh tersebut)

Untuk maklumat lanjut sila layari :

Website : Amante.my

Amante Spa Kepong @Metro Perdana
61A, Jln Metro, Perdana Barat 2, 
Taman Usahawan, Kepong Utara, 
52100 Kuala Lumpur

Customer Careline
012-3769911
Atau
0362590884

You May Also Like

1 PEMBERI ULASAN