KLC Language Centre | Master Key | Bahasa Inggeris Untuk Membentuk Anak Anda Menjadi Pemimpin Masa Hadapan

by - Selasa, Januari 23, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Setiap ibubapa mengharapkan anak mereka untuk membesar dengan sihat dan gembira. Namun, disebabkan oleh tekanan daripada pembelajaran akademik, ibubapa risau.. adakah anak mereka mampu untuk mengikuti progres pembelajaran di sekolah. Oleh itu, ibubapa berusaha mencari tempat tuisyen yang sesuai buat anak mereka.

Jangan biarkan anak anda membazirkan masa mereka! Ayuh bantu anak anda untuk menggunakan teknik membaca yang berkesan dan efektif sekarang!!.

LUASKAN POTENSI ANAK ANDA

๐Ÿ“Adakah anak anda menghadapi masalah Bahasa Inggeris?
๐Ÿ“Adakah anak anda mengalami kesukaran semasa pembelajaran?
๐Ÿ“Risau terhadap anak anda yang terlalu malu untuk bercakap dengan orang?
๐Ÿ“Adakah anak anda kurang berkeyakinan untuk bersosial?


KLC LANGUAGE CENTRE

Memperkenalkan satu tempat yang terbaik untuk anak anda. KLC Language Centre adalah kunci untuk masa hadapan anak anda. 'Master Key' yang akan membantu menambah keyakinan anak-anak anda menambah keyakinan mereka dan cinta terhadap Bahasa Inggeris. Kanak-kanak yang berumur 6 hingga 12 tahun adalah sasaran mereka. Ditubuhkan pada tahun 2009 di Johor Bharu, adalah sebuah tadika biasa tetapi memandangkan sambutan yang sangat menggalakkan daripada permintaan  hangat ibubapa maka, tertubuhnya KLC Language Centre.



Pusat Bahasa KLC menawarkan program unik yang membantu ramai kanak-kanak mengatasi kesukaran percakapan Bahasa Inggeris. Tidak seperti pusat bahasa lain, KLC bukan sahaja meningkatkan kemahiran anak anda, tetapi juga memupuk keyakinan dan meransangkan minat anak anda dalam pembelajaran dan Bahasa Inggeris.



Apabila umur anak meningkat, penggunaan bahasa mereka lebih sukar untuk dibetulkan kerana kesilapan tersebut sudah menjadi kebiasaan. Peringkat awal kanak-kanak adalah masa yang terbaik untuk mereka belajar.

  • "English Made Easier" kami membantu membentuk anak anda menjadi pemimpin masa hadapan!.



TEKNIK PEMBELAJARAN YANG DIPRAKTIKKAN OLEH KLC LANGUAGE CENTRE

pertama sekali latihan phonics adalah sangat penting dalam pendidikan awal setiap kanak-kanak. apabila kanak-kanak belajar suara yang dibuat huruf dan kumpulan huruf, mereka dapat membaca dan mengeja perkataan baru secara bebas. sistem yang ada di sini di KLC membolehkan kanak-kanak mempelajari kemahiran ini dengan lebih cepat daripada program lain kerana kaedah pengajaran kami. semua guru kami terlatih sepenuhnya dalam prosedur yang menghasilkan keputusan.


Kedua, phonics membantu meningkatkan kefasihan kanak-kanak dalam membaca. kefasihan tidak terhad untuk membaca dengan cepat. ia juga bermakna membaca teks secara tepat. kaedah kami bermakna pelajar membina kemahiran membaca mereka yang menekankan komunikasi yang jelas.


Akhirnya, phonics meningkatkan kefahaman membaca kanak-kanak. adalah mustahil bagi sesiapa untuk memahami perkataan yang tidak dinyatakan dengan betul. phonics membolehkan anak anda memperoleh lebih banyak perbendaharaan kata dan keupayaan untuk mengucapkan dan menguraikan perkataan baru dengan betul.


TESTIMONI DARIPADA IBUBAPA YANG MEGHANTAR ANAK MEREKA KE KLC

Kami telah menerima banyak testimoni yang positif dari ibubapa yang telah mendaftarkan anak mereka ke dalam program kami. Perubahan dalam diri kanak-kanak ini telah disedari oleh ibubapa mereka sendiri. Lihat apa pandangan ibubapa selepas menghantar anak mereka ke pusat bahasa KLC.


DAFTAR SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT!!!

PENCAPAIAN DAN ANUGERAH KEJAYAAN DAN KEMAJUAN YANG DICAPAI OLEH KLC






BERITA BAIK UNTUK WARGA LEMBAH KLANG 

Sebelum ini KLC terdapat banyak cawangan sekitar Johor Bharu antaranya KLC@Bukit Indah, KLC@Desa Tebrau, KLC@Setia Tropika, KLC@Taman Molek dan KLC@Seri Alam. Dan terbaru akan di buka di KLC@Sri Petaling pada 28 Januari 2018 jam 9 pagi hingga 4 petang.




 Untuk maklumat lanjut sila layari :

FB :
IG :

You May Also Like

6 PEMBERI ULASAN

  1. Wah.. bagus ni. Thanks for sharing

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye memang bagus. Datang la sis hari grand opening nanti. Boleh dapat lebih byk info.

      Padam
  2. Terbaik lah! Boleh sebarluaskan ni..

    BalasPadam
  3. Memang terbaik. Pengajaran Bahasa Inggeris perlu dipupuk minat pada kanak-kanak sedari awal. Jom ke KLC Center ahad ini.. Hehe..

    BalasPadam
  4. huish.. asal rasanya ahad ni macam kita jumpa jek.. hee~

    BalasPadam