6 PAKEJ PERCUTIAN INDAH DARI MOOD TRAVEL DAN JUARA TRAVEL DENGAN PAKEJ KEMBARA HALAL MUSLIM EROPAH

by - Jumaat, Ogos 02, 2019

Assalamualaikum Dan Salam sejahtera, 
Hai, Cheq Sempoi here.. ๐Ÿ˜

Semua orang suka melancong! termasuk lah Cheq Sempoi memang gemar melancong walaupun baget duit tidak banyak ๐Ÿคญ tapi dengan ada nya Agency Pelancongan yang memberikan perkhidmatan dengan slogan "Travel With Peace Of Mind" adalah sesuatu yang tidak mustahil bagi golongan sederhana dapat melancong ke seluruh dunia. Agency yang Cheq Sempoi maksud kan adalah sebuah Syarikat Pelancongan yang telah mempunyai namanya yang tersendiri dengan pakej-pakej hebat Dan sangat berpatutan. Agency tersebut ialah Mood Travel Dan Juara Travel adalah gabungan yang sangat mantap dalam memberikan perkhidmatan yang selesa. Ha.. hampa nak yang macam mana lagi?? ๐Ÿคญ


Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel



6 (ENAM) PAKEJ PERCUTIAN INDAH DARI MOOD TRAVEL DAN JUARA TRAVEL PAKEJ KEMBARA HALAL MUSLIM EROPAH

Perkhidmatan mereka merangkumi penyediaan Makanan halal, kemudahan solat berserta Malaysian Tour Guide yang beragama Islam Dan berpengalaman selama 10 tahun di Eropah. Harga yang ditawarkan adalah berpatutan berserta lawatan mengikut Citarasa pelancongan Malaysia dengan tema (All Malaysian Can Travel). 6 Pakej Kembara Halal Eropah yang ditawarkan adalah sangat menarik :

๐ŸŒท Western Europe | Perjalanan percutian yang membawa anda ke bahagian Eropah Barat yang merangkumi (England, France, Belgium, Jerman, Netherland dan Switzerland) yang pasti menjanjikan pelbagai pengalaman menarik Dan seronok. 

๐ŸŒทNorthern Europe | Nikmati percutian unik ke negara-negara Scandinavia seperti (Sweden,  Norway, Denmark dan Finland) Mood Travel juga membawa anda menelusuri keindahan negara Iceland. 

๐ŸŒทSouthern Europe | Perjalanan percutian yang membawa anda ke keunikan kota-kota Eropah Selatan merangkumi negara (Sepanyol,  Itali, Bosnia Herzogovina dan Greece). 

๐ŸŒทCentral Europe | Nikmati keindahan Dan keunikan bahagian Eropah Tengah yang melibatkan negara (Jerman, Republik Czech, Hungary, Slovakia dan Austria). Menikmati keindahan di Central Europe adalah sesuatu yang tidak dapat dilupakan. Pelbagai aktiviti yang boleh dilakukan sepanjang perjalanan kita di Central Europe. 

๐ŸŒนEastern Europe | Rasai iklim Dan percutian berbeza dari yang lain dibenua Eropah Timur termasuk negara ( Russia, Belarus, Romania dan Moldova). 

๐ŸŒนLain-lain destinasi | Bagi dalam negara, antaranya Sabah, Pulau Tioman, Pulau Pinang, Pulau Perhentian, dan pelbagai lagi. Bagi luar negara adalah New Zealand, Australia, Turkey, Iran, South Africa, Vietnam, China, Uzbekistan, Thailand Dan pelbagai lagi tempat menarik. 

En. Arif Atiq Suzaili ( CEO Mood Travel ) 
                                Datuk Musa Yusuf                                   (Ketua Pengarah Tourism Malaysia) 
Penyampaian Cenderahati
BERANI MEMBUAT CABARAN DALAM MEMPERKENALKAN PAKEJ KEMBARA HALAL EROPAH! ๐Ÿ˜

Baru-baru ini, Cheq Sempoi telah menghadiri Majlis Hi-Tea Kembara Halal Eropah yang dianjurkan oleh Mood Expert Travel & Tours Sdn Bhd dan Juara Travel di Restoran D'Saji Titiwangsa, Kuala Lumpur. Majlis yang dirasmikan oleh Ketua Pengarah Tourism Malaysia Datuk Musa Yusuf adalah untuk memperkenalkan dan melancarkan program Kembara Halal Eropah (KHE 2019) kepada agensi-agensi perlancongan yang berdaftar dengan BUMITRA MALAYSIA.

Program adalah sebahagian inisiatif dari Mood Travel untuk memberi peluang kepada agensi-agensi perlancongan yang berdaftar dengan BUMITRA MALAYSIA dengan mengambil peluang kecemasan bagi meluaskan perkhidmatan pelancongan sedia ada dan meningkatkan jualan syarikat. Komisen yang ditawarkan sangat lumayan..๐Ÿ‘Œboleh mencecah sehingga RM6,000 dan yang paling penting agensi pelancongan yang menyertainya akan diberikan sokongan dari segi teknikal dan lain-lain lagi.. Superb!!! Kan?? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚



KEISTIMEWAAN DAN PERKHIDMATAN TERBAIK DARI PROGRAM KEMBARA HALAL EROPAH OLEH MOOD TRAVEL

Mesti ramai yang tertanya-tanya, Apa keistimewaaan dan perkhidmatan dari Program Kembara Halal Eropah oleh Mood Travel ini?

Mood Travel bukan sahaja memperkenalkan pakej SIC (Seat-in-Coach 2pax to go) tetapi telah menyediakan perkhidmatan perlancongan selesa dengan slogan "Travel With Peace Of Mind" sesuai untuk pelancong Malaysia yang risau untuk bercuti ke negara-negara Eropah. Selain itu, harga yang ditawarkan adalah sangat berpatutan dan juga mengikut citarasa pelancong Malaysia. Antara perkhidmatan lain adalah :

1. B2B (Business To Business
2. PRIVATE
3. MICE (Meeting, Incentives, Conferences & Events
4. Mood Travel adalah ahli MATTA (Malaysian Association Of Tour & Travel Agents) yang berdaftar





Enam perkara utama yang paling dititik beratkan oleh Mood Travel dalam program KHE2109 ini ialah:

1. ๐ŸšŒ Pengangkutan | Bas pengangkutan yang digunakan adalah selesa, bersih, ruang yang luas dan dilengkapi dengan tandas. Menggunakan pemandu Eropah yang berlesen dan mesra pelanggan.

2. ๐ŸฌTempat Penginapan | Hotel yang disediakan adalah yang selesa, luas, startegik, mempunyai WiFi, Hotel bertaraf 3 bintang ke atas dan beberapa kemudahan yang lain.

3. ๐Ÿœ Makanan Halal | Perkara WAJIB dalam menentu kan Makanan HALAL. Anda tidak perlu risau kerana pelancong akan dibawa ke restoran atau kedai yang menghidangkan Makanan mengikut citarasa Melayu seperti Nasi Lemak, Nasi Kerabu, Nasi Dagang dan pelbagai makanan yang dijamin halal.

4. ๐Ÿ•Œ Solat | Bertanggungjawab memastikan setiap pelancong Muslim dapat menunaikan solat di awal waktu dan tempat solat yang selesa serta akan diadakan tazkirah untuk mengisi masa lapang. 

5. ๐Ÿ‘จ‍๐Ÿ’ผPemandu Pelancong (Tour Guide) | Pemandu pelancong adalah rakyat Malaysia yang telah menetap di United Kingdom lebih dari 10 tahun, berpengalaman mengendalikan lebih 40 perjalanan ke Eropah, mesra dan ramah. Tiada masalah dalam berkomunikasi dan berinteraksi dalam Bahasa Malaysia. ๐Ÿ‘ Terbaikkk!!! 

6. ๐ŸŽ Membeli Belah | Ini jugak adalah perkara WAJIB bagi setiap pelancongan. Memang rugi la kalau aktiviti membeli belah cenderahati untuk di bawa pulang ke tanah air buat keluarga dan sahabat handai kan? Pelancong akan diberi masa untuk membeli belah sehingga berpuas hati. Ole-ole akan menjadi kenang-Kenangan buat semua. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚


๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ



APA lagi? Puas hati kan?? Jadi tak perlu pening kepala atau risau ketika bercuti ke Eropah dengan pakej terbaik KHE2019 dalam memastikan anda pelancong Malaysia mendapat kemudahan atau perkhidmatan yang serba serbi tip top!!! Dari Mood Travel. ❤️❤️❤️




JANGAN TUNGGU LAGI REBUT PELUANG MELANCONG DENGAN HARGA MAMPU BAYAR DARI MOOD TRAVEL YANG AWESOME KHAS BUAT PELANGGANNYA SEKARANG!!! DAPATKAN TAWARAN ISTIMEWA KHE2019 DENGAN Melayari:


Website :

Facebook :


Hubungi : 
03 - 89229376 | 018 -3807828



Rakan kerjasama KHE2019 :

Juara Travel
BUMITRA MALAYSIA
Etihad Airways
Oman Air

Antara penaja - penaja untuk KHE2019 :

Penaja Hadiah : Etihad Airways 
Penaja Perak : Kembara Meals 
Penaja Umum : Klinik TTDI Medical & Surgery

    You May Also Like

    1 PEMBERI ULASAN