[CARRIE JUNIOR] MENGGALAKKAN GAYA HIDUP AKTIF SERTA IMAGINASI YANG KREATIF UNTUK KANAK-KANAK

by - Isnin, Januari 29, 2018


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kita telah mencapai zaman di mana teknologi mula mengambilalih interaksi ibubapa dengan anak-anak secara perlahan-lahan. Kanak-kanak yang terdedah kepada teknologi akan lebih cenderung ke arah menjalani gaya hidup tidak aktif kerana leka dengan alam gajet. Kanak-kanak secara semulajadi gemar bermain dan mereka seharusnya digalakkan untuk menjadi aktif. Latihan sukan dan permainan memberikan peluang untuk anak-anak bersenam bagi memastikan mereka kekal sihat dan membantu perkembangan fizikal mereka.



Bermain dengan air merupakan aktiviti yang paling menyeronokkan kanak-kanak dan waktu mandi sememangnya merupakan masa yang paling sesuai untuk bermain bersama permainan mereka. Direka untuk mencetuskan keriangan kepada kanak-kanak, Carrie Junior telah mereka 6 figura mainan comel yang dikenali sebagai 'sukan ria' bagi membantu perkembangan imaginasi dan minda mereka. Carrie Junior bukan sahaja sentiasa menggalakkan keseronokan masa mandi, ia juga turut menekankan amalan nilai murni di dalam interaksi semasa bermain dengan permainan cara yang kreatif dan imaginatif.

6 Koleksi Mainan Comel Carrie Junior
Sebanyak 6 figura mainan comel antaranya : 
  • Carrie Junior, Si Gajah yang gemar bermain bola sepak
  • Speedy Tommy, Si Kura-kura yang terpantas di atas trek larian
  • Tuffy Teddy, Si Beruang yang paling kuat
  • Dribbly Minky, Si Racoon yang mahir dalam sukan hoki
  • Smashy Macky, Si Monyet yang tangkas bermain ping pong 
  • Trofi kejohanan sukan yang akan dibungkus setiap satu di dalam produk Carrie Junior bersaiz 700ml.

Sama seperti pembungkusan Carrie Junior sebelum ini, koleksi mainan baru ini akan disembunyikan di dalam 'ruangan rahsia' yang akan menempatkan figura mainan 'misteri' dan menggalakkan kanak-kanak untuk meneroka, meransang sifat ingin tahu dan memberikan mereka keseronokkan. 
Seronok bermain sampai tak mahu tidur
TENTANG CARRIE JUNIOR

Carrie Junior merupakan rangkaian premium penjagaan diri bayi dan kanak-kanak. Rangkaian Carrie Junior diformulasikan dengan Fruito-E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyubur, melembap dan melindungi rambut serta kulit lembut Si Manja anda. Rangkaian Carrie Junior memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan Si Manja sentiasa berasa segar dan bersih sepanjang hari. Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian. 
Anak-anak sangat suka haruman semerbak
Carrie Junior
Diiktiraf HALAL, rangkaian Carrie Junior termasuklah baby bath, baby shampoo, hair & body wash, baby powder, baby lotion and baby oil.  

You May Also Like

2 PEMBERI ULASAN

  1. Bukan setakat kanak-kanak sahaja, malah ibu bapa juga suka dengan haruman Carrie Junior ini.

    BalasPadam
  2. Mandian yang sangat digemari kanak-kanak dan ibu.. Wangi dan menyeronokkan..

    BalasPadam