Diambang Malam Tahun Baru 2019 | CITTA Mall Menjemput Artis Korea | K-Pop Pilihan Masa Kini

by - Ahad, Disember 30, 2018

Assalamualaikum & salam sayang semua๐Ÿ˜˜
Cheq Sempoi sini๐Ÿ˜





Sebab-Sebab | CITTA Mall Pilihan Pengunjung Bersantai Dan Berhibur

Wow!!!๐Ÿ˜‰artis K-Pop?? Biar betul? Ha..ha.. jangan tak percaya guys... CITTA Mall, sebuah pusat membeli-belah yang sangat sesuai bersantai dan berhibur bersama seisi keluarga. Diilhamkan di pusat membeli-belah yang terletak di Ara Damansara, Petaling Jaya. Pusat membeli-belah ini boleh diakses melalui Jalan Lapangan Terbang Subang, Jalan Lembah Subang dan Jalan PJU 1A / 1, yang dihubungkan dengan Lebuhraya NKVE, LDP, Persekutuan dan GCE. Sambungan Talian LRT yang akan beroperasi berhampiran Citta Mall akan melengkapi perniagaan ke pusat membeli-belah. 


CITTA Mall telah menjana beberapa penghormatan di kalangan penghuni Lembah Klang. Dibuka pada 25 Jun 2011, CITTA yang bermaksud 'minda' dan 'hati' telah beroperasi dengan pelbagai perusahaan yang memenuhi pelbagai keperluan pengunjung-pengunjung. CITTA Mall mengamalkan konfigurasi terbuka dengan penekanan terhadap ruang, mengintegrasikan komuniti dengan lancar dengan menyediakan pelbagai pilihan makanan dan hiburan. 

Diuruskan oleh Citta Sdn Bhd, Citta adalah pusat membeli-belah yang dimiliki oleh SEB Asset Management, pengurus dana hartanah Jerman, dan pemaju hartanah Puncakdana Group. Citta terletak di tapak seluas 8 ekar (3.24ha), dengan keluasan lantai kasar 650,000 kaki persegi dan kawasan seluas 404,000 kaki persegi. Ia mempunyai 130 kedai, termasuk pasar raya Presto, sembilan dewan panggung wayang MBO, elektrik, komputer dan peruncit, Harvey Norman, perabot Macy dan restoran Makanan Laut Unik.


Diambang Malam Tahun Baru 2019 | CITTA Mall Menjemput Artis Korea | K-Pop Pilihan Masa Kini

Paling Hebat Tahun Ini! Selepas menyambut Hari Krismas baru-baru ini... akan berlangsung  pula dengan Parti Undur Tahunan Malam Tahun Baru. Oleh itu, tidak hairanlah ramai pengunjung meraikan orang-orang yang tersayang. Pada malam 31 Disember 2018 adalah masa CITTA Mall Set untuk meraikan Parti Malam Tahun Baru yang ketiga, entiti CITTA Mall dengan barisan artis jemputan yang disusun termasuk tarian extraordinaire Rejuvenate Dance Crew, pop Crew, pop idol Rax Teh, Progressive-Ethno-Fusion Band Nadir, witty host Baki Zainal, chanteuse Kilafairy dan K-Pop Boyband MASC.


Acara bermula pada 8.30 malam, hari Isnin. Selalu ada sesuatu yang berbeza setiap tahun seperti kehadiran selebriti Dina Nadzir dan Adibah Noor yang pernah ikut serta parti malam tahun baru pada masa lalu. Sekarang kita mempunyai Kilafairy dan buat pertama kali, kehadiran selebriti antarabangsa kumpulan K-Pop Boyband MASC. 


"Restoran di pusat membeli-belah akan dilanjutkan masa operasinya sehingga lewat malam untuk para pengunjung menjamu selera. Bagi mereka yang ingin mengelakkan kesilapan tempat letak kereta boleh memilih untuk menggunakan aplikasi perjalanan, "MULA". Kami baru-baru ini bekerjasama dengan MULA menawarkan pilihan pengangkutan kami". 


"Kami akan mengesyorkan pelawat untuk memuat turun aplikasinya dan menggunakan promosi sedia ada dengan MULA untuk melawat pusat membeli-belah di Malam Tahun Baru. Semua pelawat perlu lakukan memuat turun aplikasi MULA2U melalui Google Play atau App Store dan menggunakan kod promo MULA "MULA2CM" untuk mendapatkan RM5 off 2 rides (setiap pengguna sebulan; sah sehingga 31 Disember 2018)".



"Tawaran ini hanya untuk pengunjung ke CITTA Mall dan boleh digunakan untuk perkhidmatan "BOOK NOW dan" PRE-BUKU. "Seperti tradisi, bunga api akan menyala ke langit pada tengah malam, yang selalu memeriahkan suasana untuk ramai orang Alternatif yang hebat untuk paparan bunga api di tempat lain di Kuala Lumpur, piramek CITTA Mall telah mendapat reputasi sebagai kebanggaan visual yang dapat dinikmati dengan lebih dekat. "Tidak ada yang mahu terjebak dalam lalu lintas hanya untuk melihat bunga api, dan demi kebaikan sebagai pusat membeli-belah terbuka, kami mampu memberi pembeli kami dengan pandangan yang tidak dapat dilihat dari bunga api di atas kepala mereka". Kata Allison Chan, (Eksekutif Kanan untuk Pengiklanan & Promosi) 


Katanya lagi, "Parti Malam Tahun Baru adalah acara terbesar kami pada tahun ini, dan ia sentiasa masa terbaik untuk mencerminkan dan meraikan kejayaan yang telah kami capai dengan komuniti yang telah menyokong kami. Dalam satu cara, anda boleh mengatakan ini adalah cara kami untuk memberi kembali kepada rakyat; dengan melemparkan mereka pesta mereka tidak akan pernah lupa."


Secara kebetulan, CITTA Mall akan bekerjasama rapat dengan Kelab LEO SMK Bandar Utama Damansara 3, SMK Subang Utama, Sri Kuala Lumpur, SMK Seafield, SMK La Salle Klang, SMK Assunta, dan SMK Seksyen 4 Bandar Kinrara pada 14 Disember untuk menyebarkan beberapa Bersorak Natal untuk anak-anak Waja Home, tempat perlindungan bagi kanak-kanak kurang bernasib baik. Projek CSR, berjudul "Xmas Spotlight on Children", melihat 30 kanak-kanak berumur antara 4 dan 18 yang menghabiskan hari yang menyeronokkan di CITTA Mall, termasuk filem percuma di MBO Cinemas, bengkel kraf Krismas, dan permainan. 

"Ini adalah tahun kedua kami melakukan ini, dan kami amat berterima kasih kepada CITTA Mall untuk bersetuju dengan projek ini bersama kami,". 
"Perkhidmatan sentiasa berada di teras segala yang kita lakukan, jadi sangat yakin untuk menerima sokongan institusi seperti CITTA Mall untuk memberi anak-anak ini Krismas yang tidak dapat dilupakan." kata Gregory Soo, (Pengerusi projek dari SMK Bandar Utama Damansara 3)

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai CITTA Mall dan menerima kemas kini aktiviti, 
sila lawati halaman Facebooknya di :

You May Also Like

5 PEMBERI ULASAN

  1. macam2 acara nak new year..!!

    salam tahun baru =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la sis banyak pilihan tempat2 yg menarik utk sambutan tahun baru dari pergi merayap tempat bkn2. Selamat tahun baru jugak buat sis sekeluarga.

      Padam
  2. Menarik dan mcm2 acara utk sambut tahun baru

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum... Selamat Tahun Baru 2019.. :)

    BalasPadam

  4. ♥ ♠ ♦ ♣ ||DOMINO99VIP.com || ♣ ♦ ♠ ♥

    Kami Hadirkan Permainan Baru 100% FAIR PLAY Dari domino99vip.com :) 1 ID Untuk 8 Games :

    - Domino99
    - BandarQ
    - Poker
    - AduQ
    - Capsa Susun
    - Bandar Poker
    - Sakong Online
    - Bandar 66

    Nikmati Bonus-Bonus Menarik Yang Bisa Anda Dapatkan Di Situs Kami info Situs Resmi, Aman Dan Terpercaya ^^ Keunggulan :

    - Tingkat Persentase Kemenangan Yang Besar
    - Kartu Anda Akan Lebih Bagus
    - Bonus TurnOver Atau Cashback Di Bagikan Setiap 5 Hari
    - Bonus Referral Dan Extra Refferal Seumur Hidup
    - Minimal Deposit & Withdraw Hanya 20.000,-
    - Tidak Ada Batas Untuk Melakukan Withdraw/Penarikan Dana
    - Pelayanan Yang Ramah Dan Memuaskan
    - Dengan Server Poker-V Yang Besar Beserta Ribuan pemain Di Seluruh Indonesia,
    - DOMINOPELANGI .NET Pasti Selalu Ramai Selama 24 Jam Setiap Harinya.
    - Permainan Menyenangkan Dengan Dilayani Oleh CS cantik, Sopan, Dan Ramah.

    Fasilitas BANK yang di sediakan :
    - BCA
    - Mandiri
    - BNI
    - BRI
    - Danamon

    Tunggu Apa Lagi Guyss..
    Let's Join With Us At - DOMINO99VIP.com^^
    Untuk info lebih jelas silahkan hubungi CS kami :
    - BBM : 2BE3D683
    - WHATSAPP: +855 87 480 626
    - SKYPE : domino206

    Link Alternatif :
    = domino99vip.com
    = pelangidomino.info
    = pelangidomino.net

    NB : untuk login android / iphone tidak menggunakan www dan spasi ya boss

    BalasPadam