KidZania GO! @Quill City Mall Kuala Lumpur Sempena Cuti Penggal Persekolahan Kini Bermula

by - Rabu, Mac 14, 2018


Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Bersempena dengan musim cuti sekolah tidak beberapa hari lagi, pelbagai aktiviti yang dipenuhi dengan keseronokan telah disediakan oleh KidZania GO di pusat membeli-belah Quill City Mall Kuala Lumpur untuk seisi keluarga.


Happy dapat makan Burger McD buat sendiri

Menyaksikan Quill City Mall KL untuk pertama kalinya bersama KidZania GO menganjurkan satu program penuh keseronokan, dengan rantaian hiburan keluarga KidZania yang kini beroperasi di 24 lokasi diseluruh dunia, yang membolehkan kanak-kanak bekerja dalam pelbagai jenis pekerjaan dewasa dan memperoleh mata wang dari hasil bekerja. Ia akan menjadi satu pengalaman yang sangat menarik semasa cuti penggal persekolahan.



Aktiviti Rumah Mahkamah

Program ini akan menawarkan anak-anak merasa peranan kerjaya bersama-sama hiasan yang menakjubkan dipasangkan dengan persembahan yang menarik dan aktiviti oleh pihak Quill City Mall KL. Program ini akan meninggalkan memori yang tidak dapat dilupakan oleh semua orang. KidZania GO adalah berdedikasi untuk menganjurkan acara seperti ini dimana ia dapat membantu membawa seisi keluarga lebih dekat dan juga membantu membina komunikasi.


Program ini dijangka diadakan dari 19 hingga 25 Mac 2018. Masa 10.00 pagi hingga 9.30 malam setiap hari di Quill City Mall Kuala Lumpur. Kemasukan secara PERCUMA apabila anda membelanjakan RM38 dalam satu resit di mana-mana outlet di Quill City Mall KL. Anda layak menebus KidZania GO! @Quill City Mall tiket.


Aktivit TV Studio

Program ini memberi peluang yang baik untuk memberi inspirasi kepada anak-anak, membantu mereka mengenal pasti bakat mereka semasa bereksperimen dengan kretiviti mereka, dan pada masa yang sama menggalakkan mereka untuk mempelajari kehidupan hari ini. Sebanyak 8 aktiviti diadakan khas untuk kanak-kanak pada hari tersebut iaitu :
  • Kawalan Kualiti Udara Sharp
  • Makmal Penyelidikan Scott
  • Pusat Kecergasan Mc Donald
  • Magic Studio 
  • Studio TV
  • Volvo - berhenti, melihat dan gelombang
  • Rumah Mahkamah
  • Pusat Kitar Semula

Aktiviti memanjat

Apa itu KidZania GO!?

KidZania adalah pusat pembelajaran bertema keluarga dalaman yang memenangi anugerah yang menawarkan pembelajaran interaktif dan pengalaman bermain peranan untuk kanak-kanak sejak 2012. Bayangkan sebuah bandar yang dikendalikan dan ditakbir oleh kanak-kanak. Diilhamkan oleh anak-anak yang berjiwa hati, gagasan mewujudkan masyarakat yang lebih baik yang menyokong cita-cita positif untuk anak-anak dengan peluang yang tidak berkesudahan telah dikumpulkan secara kolektif dan melihat kelahiran sebuah negara yang unik. Kerajaan dibentuk, simbol-simbol nasionalis dicipta dan perpaduan dicapai, semuanya dari semangat yang tidak berbelah bahagi!. Anak-anak kita berhak : 
  • Untuk menjadi 
  • Untuk mengetahui
  • Untuk menjaga 
  • Untuk bermain
Kreatif dalam aktiviti Stabilo


Belajar Cara membuat Burger McD
Peluang bagi seseorang kanak-kanak itu perlu, agar mereka merasai kemerdekaan dari semangat mereka dan untuk hidup adalah diturunkan ke deklarasi kemerdekaan sebagai pingistiharan kemerdekaan mereka dari orang dewasa.

You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN