[RAHSIA] 3 PRODUK BELLA BOOO UNTUK BAYI BARU LAHIR ATASI MASALAH KEMBUNG, RUAM DAN EKZEMA

by - Ahad, April 08, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


[RAHSIA] 3 PRODUK BELLA BOOO UNTUK BAYI BARU LAHIR ATASI MASALAH KEMBUNG, RUAM DAN EKZEMA 

Cahaya mata adalah satu anugerah yang sangat tidak ternilai dari segala-galanya. Ia melambangkan penyatuan kasih sayang sebuah hubungan suami isteri. Sebelum atau selepas lahirnya zuriat yang dikandung oleh seorang isteri, suami perlu melengkapkan segala keperluan bakal ibu dari segi emosi mahupun keperluan bakal bayi yang akan dilahirkan. Sebagai tanggungjawab ibu dan bapa sebelum menyambut cahaya mata  perlulah mengadakan kelengkapan perawatan untuk bayi mereka. Mai sini Cheq Sempoi nak cadangkan produk terbaru dari Bella Booo yang sangat natural. 




Seperti apa yang kita ketahui, kulit bayi sangat sensitif dan mereka ini tidak boleh sewenangnya menggunakan produk mandian orang dewasa. Ibu bapa perlu ketahui produk mandian apa yang sesuai dengan kulit bayi. Disebabkan itu, Bella Booo telah mengeluarkan 3 jenis produk terbaik semulajadi yang sangat selamat untuk bayi anda, 3 produk tersebut :

1. HEAD TO TOEPembersih Dengan Minyak Kelapa Dara Mencuci Dari Kepala Hingga Kaki
Head To Toe Bella Booo adalah pembersih untuk badan dan boleh digunakan sebagai syampu juga. Mesra bayi dan tidak merengsakan kulit atau mata bayi. Ia mengandungi minyak kelapa dara dan bau manis minyak wangi oren dan vanila. Disyorkan untuk semua jenis kulit bayi, walaupun kulit sensitif boleh menggunakan pembersih ini dari kepala hingga kaki. Menghalang daripada perut kembung dan sakit perut. Hebat seperti minyak urut. 
Isi kandungan : 225ml HARGA: RM29.00 
Bahan-bahan: 
Air, natrium cocoylalaninate, disodium cocoamphodiacetate, cocamidopropylbetaine, gliserin, minyak kastor hidrogenated PEG-40, phenoxyethanol, ethylhexylglecerin, xantham gum, minyak cocos nucifera (kelapa), susu kambing dan minyak buah planifolia vanila.
2. BEDAK BAYI - Dengan Minyak Kelapa Dara
Bedak Bayi Bella Booo membantu menyejukkan kerengsaan kulit. Dibuat dari kaolin yang baik untuk kulit dan minyak kelapa dara yang memberikan kesan pelembab. Ia juga disemai dengan minyak pati lavender. Boleh juga digunakan sebagai topeng. 
Isi kandungan : 50g HARGA: RM19.00
Bahan-bahan : 
Kaolin, silika terhidrat, minyak lavandula angustifolia (minyak lavender), minyak cocos nucifera (kelapa), phenoxyethanol, etilhexylglycerin.
3. MINYAK BAYI - Dengan Minyak Kelapa Dara
Minyak Bayi Bella Booo minyak mentah semulajadi. Melembapkan dan menghalang kulit kering. Lembut untuk bayi baru lahir dan bayi. Membantu dengan kolik pada bayi. Bebas dari mentol dan bahan kimia. Mengandungi minyak kelapa dara dan minyak pati semulajadi untuk menenangkan kesan. Tidak merengsakan kulit bayi dan bekerja hebat sebagai minyak urut. 
Isi kandungan : 50ml HARGA: RM29.00 
Bahan-bahan : 
Minyak benih vitis vinifera (anggur), minyak benih helianthus annuus (minyak bunga matahari), minyak elaeis guineensis (minyak sawit), minyak daun eukaliptus globulus, myristica fragrans (pala) minyak suapan, minyak piperita (peppermint), minyak benih simmondsia chinensis , minyak cocos nucifera (kelapa), minyak bunga Eugenia caryophyllus (cengkih).

✔Produk Mesra Bayi Dan Kanak-Kanak
✔Produk kami direka untuk bayi dengan kulit sensitif dan tidak menyebabkan kerengsaan terhadap bayi.
✔Bahan semulajadi - Kami hanya menggunakan bahan semulajadi untuk produk kami.
✔Tiada Kimia - Produk kami tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

✔Tiada wangian tiruan

2 PRODUK AKAN DATANG LOSYEN DAN PERFUME

Menurut pengasas Bella Booo Puan Belle Alyahya..

“kami mempunyai dua lagi produk yang akan dikeluarkan iaitu losyen dan perfume akan datang".

Paling menarik packaging yang terdapat 5 karekter comel berwarna-warni yang mempunyai sebuah kisah yang sangat menghiburkan kanak-kanak. Karekter tersebut adalah 5 bersahabat iaitu :


๐Ÿฐ Ruby The Bunny
๐Ÿ† Rafi The Giraffe
๐Ÿ˜ Eddy The Elephant
๐Ÿ“ Vivi The Duck
๐Ÿ Buzz The Bee




Mereka telah mengembara ke Tanah Bella Booo. Tanah di mana haiwan boleh bercakap, menari dan bahkan menyanyi seperti orang. Utopia untuk haiwan di mana mereka boleh benar-benar hidup dalam damai dan harmoni tanpa bahaya dimakan atau diburu. Tanah yang menakjubkan ini dipanggil tanah Bella Booo. Ini adalah cerita tentang lima pengembaraan luar biasa dan pengembaraan mereka yang menyeronokkan bersama-sama. cerita yang menyeronokkan, nakal dan sesuai untuk orang muda tetapi juga untuk yang lama kerana tiada siapa yang terlalu tua untuk cerita dongeng. 

Puan Aliyah Barakbah dan Puan Belle Alyahya
 Pengasas Bella Booo
Sedikit Latar Belakang Bella Booo!!

Bella Booo Sdn Bhd diasaskan pada tahun 2017 oleh sekumpulan ibu bapa yang bersemangat dalam mewujudkan produk bayi yang semata-mata dibuat menggunakan semua bahan semulajadi yang sempurna dan sesuai untuk semua jenis kulit bayi muda, berharga namun rapuh. 


Produk ini bebas daripada sebarang bahan kimia yang keras yang boleh menjejaskan kulit bayi dengan memberi tumpuan hanya kepada penggunaan minyak pati dan ekstrak semulajadi yang menenangkan, membersihkan dan melembapkan kulit. Produk ini dirumus khas untuk kegunaan sejak lahir dan setiap produk direka khusus untuk menjadi menarik dan menarik supaya ia mudah di mata serta mudah digunakan juga.

Tips Memilih Produk Mandian Untuk Bayi

๐ŸŒธ Kenalpasti jenis kulit bayi anda. Contohnya seperti jika punya masalah alahan

๐ŸŒธPastikan memilih jenis produk mandian yang sesuai, jika anda tidak tahu, boleh tanya kepada perunding produk berkenaan.

Untuk info lanjut sila layari :


You May Also Like

0 PEMBERI ULASAN